In vervoering

 
Kijk bij Marion voor uitleg en andere bijdragen aan deze uitdaging.

13 opmerkingen:

  1. Met de blauwe tram naar oma in Voorburg; je breekt weer een vat vol herinneringen aan. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een tijd geleden zeg! Een mooi verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang geleden (voor mijn tijd) reed er in ons dorp ook een blauwe tram.
    De oudere generatie verlangt daar nog wel eens naar terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja,
    Wat een heerlijk nostalgisch plaatje is dit. Wie raakt daar nou niet van in vervoering...Prachtig.
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moét er vroeger wel eens in meegereden hebben maar ik heb er geen specifieke herinnering meer aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De auto die ervoor rijdt, mag er ook zijn :-) Sfeervolle foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De Blauwe Tram werd opgeheven toen jij vijf was. Bewust kan je dit nooit meegemaakt hebben. Leuke invulling van het item. Salu2 Albert

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was 6 en werd altijd misselijk in trams en bussen. Dat blijft je bij. Geloof me maar.

      Verwijderen
  8. En wat denk je van die mooie blauwe auto. Een prachtig plaatje, daar raak ik ook door in vervoering :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met zo'n tram gingen mijn ouders en wij naar Haarlem, waar mijn tante woonde. De tram liep parallel aan de spoorweg Amsterdam-Haarlem. Later was ie weg. Ik vind het nog steeds een gemis.

    BeantwoordenVerwijderen