Hoe meer zielen, hoe meer vreugd

Morgen komen oudste zoon en zijn vrouw bij ons logeren. Zij is nu ruim zeven maanden zwanger van ons tweede kleinkind. Vanuit hier gaan ze vrijdag mijn vader bezoeken en zaterdag haar broer. We gaan genieten van hun gezelschap en haar prachtige buik. Wij zijn allebei dol op zwangere dames. Zo ontzettend mooi!

In het Westland is ons nichtje in dezelfde week uitgerekend. Begin juli wordt het dus feest in onze familie. Mijn vader krijgt er in één klap twee achterkleinkinderen bij. Dat verdubbelt zijn score. Zoals het er nu uitziet zullen de kleuterachterkleindochters gezelschap krijgen van nog twee dametjes.

18 opmerkingen:

  1. grote gelukwensen voor groot geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van deze waardevolle dagen!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De familie breidt uit. Veel feestjes in het vooruitzicht. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig familiebezoek! Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk!
    Ik kreeg net bericht van mijn vriendin dat haar vierde kleinkindje is geboren! Dat is wel het leuke van onze leeftijd, he? Er zijn meestal zwangere jonge vrouwen in onze omgeving. Heerlijk om te kunnen volgen!
    Veel plezier van het familiebezoek!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wa t gaaf dat ze komen en dat je er een kleinkind bijkrijgt. Moest even nadenken hoe t zat met het nichtje en dat je vader er dan weer een kleinkind bij krijgt maar ik ben eruit. Heel veel plezier en knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier gewenst met de logees... Dat gaan leuke dagen worden Marja...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een volle bak dus, maar heel veel gezelligheid! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super.

    De HHH is ook dol op babies.
    Mijn hele leven lang al want wanneer ik net kon lopen probeerde ik in elke kinderwagen te kijken die langs kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. babies is er iets fijner als dat NEE!!!! geniet ervan Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat gezellig. heel veel plezier. En wat een mooie vooruitzichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beetje laat maar ik hoop dat je het heel gezellig hebt gehad met je logés en hebt kunnen genieten.
    Ik vind zwangere vrouwen ook zo prachtig! Het blijft zo'n wonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel plezier, zal inmiddels wel afgelopen zijn natuurlijk, maar hoop dat het leuk was.

    BeantwoordenVerwijderen