Engelengeduld


Ik smelt.

16 opmerkingen:

  1. Gelukkig is t filmpje niet al te lang, anders blijft er niets van ons over, smelten we compleet weg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zit nog iemand te smelten ,wat een lieve geduldige hond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ook... wat een rust straalt die hond uit zeg! Prachtig filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie niét..... maar als het mijn hond was had ik toch ingegrepen hebben om de zo kwetsbare neus en ogen van de hond te beschermen,je mag het zo'n hond niet kwalijk nemen áls hij uit zou halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeps.... is een "hebben" blijven hangen bij het verbouwen van de zin,sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar krijg je toch nooit genoeg van... Wat ontzettend lief!
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daarom hou ik van dieren....zo lieffff !

    BeantwoordenVerwijderen