Crisis

 
Kijk bij Marion voor uitleg en andere bijdragen aan deze uitdaging.

12 opmerkingen:

  1. Zo, dat wordt een pittige onderneming!
    Wat een leuke en originele invulling, Marja :D Ik heb je bijdrage toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voetreis om de wereld zo te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, die pijl gaat wel heel erg naar beneden. Maar leuk gevonden zes woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Combi van crisis en benenwagen, mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor heel veel mensen waarheid denk ik...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou sowieso niet zo'n lange reis gaan maken ...bbbrrr.... maar dan toch nog liéver met de benenwagen dan met de auto of vliegend;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een aardig stukje lopen. Gelukkig hou ik van wandelen, al is dit een beetje te veel van het goede!
    Leuk gevonden!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja wel lekker wandelen maar alles wandelend te moeten doen, dat kunnen wij ons niet meer voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap bedacht hoor! Maar voor veel mensen is het ook wel weer gezond om de benenwagen te nemen als het kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een reis om de wereld in de benenwagen. Wat een vondst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aiii je zal maar slecht te been zijn ;-(

    Wel mooi geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen