Arme man

Arme ziel.
Ik moest meteen aan mijn vader denken.

14 opmerkingen:

  1. Ach jeetje dat is triest.... iets meer 'sociale controle' heeft toch wel zijn voordelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vreselijk verhaal. Ja, natuurlijk is sociale controle wenselijk, maar ik weet ook dat het iedereen kan gebeuren. Ik zie hier ook niet altijd wat er bij de buren aan de hand is.
    Fijn dat het toch "goed" afgelopen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Las dit vanochtend in de krant. Wat een triest verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat moet het in die auto gestonken hebben is dan mijn eerste gedachte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jemig, en ze lieten hem zo gaan!?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goeie dag ze hoe kan zoiets toch gebeuren het is treurig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemachtig, het zal toch maar je vader zijn... Wel een krasse knar dat hij het kan navertellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje... wat triest en naar. Gelukkig is het goed afgelopen. Wel knap dat hij het volhield, al die dagen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had het ook gelezen, het zal je gebeuren. Blij dat het avontuur goed is afgelopen hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik las het in de krant. Wat sommige mensen toch overkomt, ongelooflijk. Fijn dat het goed afliep.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goh was een verhaal zeg, het zou je maar gebeuren als je zo oud bent. Goed dat het zo nog afgelopen is.

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, lieve mensen. Jullie reacties op logjes ouder dan twee dagen verschijnen niet direct. Ik moet ze helaas eerst modereren omdat ik de laatste maanden tientallen spamreacties per dag ontvang.