Zwijmelen op zaterdag 24

Oh, die zalige stemmen. When the night is still
And the sea is calm
Lonely shadow, you fall upon me
Lay by my side
Fear not tonight
Lonely shadow, you’ll find a new light
Dream a dream
And see through angels’ eyes
A place where we can fly away
Ride with me upon a shining star,
Above the moonlit sky
We will find Elysium
Hear the nightingale
Sing a lullaby
Lonely shadow, you’ll find a new light
Dawn will be kind,
All will be bright,
Lonely shadow, rise from the darkness
Dream a dream
And see through angels' eyes
A place where we can fly away
Ride with me upon a shining star
Above the moonlit sky once more
Dream a dream
And see through angels' eyes
A place where we can fly away
Dream a dream
And see through angels' eyes
A place where we can fly away
Elysium

14 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een mooi nummer uitgezocht! Prachtig.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heerlijk nummer Marja, en wat een prachige stemmen! ik kende die zangeres helemaal niet, ze ziet r nog zooooo jong uit! dus heb ik haar gegoogle'd. blijkt dat ze al een eerste platencontract aangeboden kreeg toen ze 12 jaar oud was en al in 1998 wereldberoemd is geworden met haar debuutalbum Voice of an Angel. tjonge, tjonge, blijkkt ze ook al 2 kinderen te hebben, maar ook al gescheiden.
    een zalig nummer om mee naar dromenland te vertrekken!
    liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet helemaal onze smaak. Kan gebeuren en dat is de afwisseling met ZoZ.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die jongedame kon (kan) er wat van!

    Mooie keuze Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige stemmen en een mooi nummer dat ik niet kende. Die Charlotte was wel een ontdekking destijds.
    Een prettige zwijmelzaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Marja mooi nummer en een prachtige tekst,
    Ik heb nog wat te doen maar ik kom bij ieder voorbij, mijn verbinding is trouwens bar slecht ik type dit nu voor de derde maal .

    Tot laters allemaal en sorry voor mijn vertraging tis even niet anders,
    Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet direct een nummer voor m´n eigen lijst, maar wel héél mooie stemmen inderdaad en prima of afnummer om naar te luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig nummer, alleen zo jammer dat dit meisje niet bestand was tegen de roem en totaal ontspoort is.
    Zo zonde, met name omdat ze een stem als een engel had.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk nummer van die twee .Ik was altijd weg van de kleine Billy,volgens mij zingt hij nog steeds.Fijn weekend
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Charlotte kende ik wel,maar Billy niet.........PRACHTIG!!Het album Voice of an angel is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nooit eerder gehoord, ken de zangeres en zanger niet, ken geen nummers van hen, maar 't is wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan me nog wel herinneren dat dit hoog in de hitlijsten stond. Hoewel heel heldere stemmen toch wat minder mijn smaak! Nou ja , 't Kan niet áltijd feest zijn natuurlijk;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, lieve mensen. Jullie reacties op logjes ouder dan twee dagen verschijnen niet direct. Ik moet ze helaas eerst modereren omdat ik de laatste maanden tientallen spamreacties per dag ontvang.