ZOZ 20 + 21 en zwijmeldingen


Lieve zwijmelaars,
Het is iedere zaterdag weer een feestje wanneer ik zoveel zalige songs voorbij zie komen en ik hoop dat we nog heel lang doorgaan met dit thema.
Er zijn in de afgelopen maanden een paar dingen duidelijk geworden:
We barsten van de ideeën, onze smaken zijn verrukkelijk verschillend, we leven mee met elkaar, het enthousiasme neemt toe en nieuwelingen zijn van harte welkom.

Nog even een paar tips:
Laat iedereen vrij in zijn of haar keuze.
Als je graag reacties ontvangt, reageer dan ook bij de anderen.
De muziek van jouw keuze hoeft niet per se afkomstig te zijn uit je eigen leven.
Het mag kersvers of stokoud zijn.
Blijf vooral genieten.
(klik voor een vergroting)

14 opmerkingen:

  1. Wat mij betreft kunnen we nog een tijdje doorgaan .Ik heb er alweer aan aantal in concept staan haha .Het is elke Zaterdag weer zo leuk om te kijken en luisteren bij iedereen.
    Fijn weekend Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk er altijd naar uit. Ik vind het zo leuk! Afgelopen weekend was ik ziek, maar nu reageeer ik weer bij iedereen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kijk weer uit naar morgen, alhoewel ik vaak pas zondag of zelfs maandag tijd vind om overal te gaan zwijmelen ♫♫♫ ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag de hele week verder zwijmelen, zolang je maar wel op zaterdag je muziekkeuze plaatst. ;o)

      Verwijderen
  4. Momenteel zit ik op een stokoud laptoppy,dus of het gaat lukken........

    Vind het een leuke uitdaging en ik ben zelf verrast over wat ik onbewust toch nog heb opgeslagen in mijn inactieve muziekbrein.Het komt weer boven drijven....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook wij vinden dit item plezant. Gewoon je eigen keus plaatsen, al verstaan wij onder zwijmelen niet direct Hard Rock, maar smaken verschillen zoals jij schrijft. Tot slot eindelijk eens een Challenge waar je niet lang over hoeft na te denken of een moeilijke schrijfopdracht, maar je muzikale hart kan laten spreken. Meestal doet m'n lief dit item, want als ex-dj weet hij heel veel van de muziek uit de 60's, 70's and 80's.
    Het valt me op dat er weinig mannen meedoen ;-) . Waar zou dat aan liggen Marja?
    Vanaf de Costa del Veluwemeer,
    groetjes Mara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn sowieso weinig bloggende mannen. Jouw man moet haast wel een wandelende encyclopedie zijn met al die muziekkennis.

      Verwijderen
  6. Ik zwijmel zo hier en daar stiekem een beetje mee ....sssttt, niet verder vertellen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben niet zo van het meedoen maar geniet wel mee van alle zwijmelmuziek. Daar heb je vast niets op tegen ;-)
    Fijn weekend!
    Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een enige rubriek of uitdaging zo je wilt, je weet het al lang, voor mij de leukste in blogland!
    Ik heb alweer zin in morgen hoor :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van de eerste minuut fan, zal het ook blijven, morgen zal mijn linkje er staan wellicht dadelijk al omdat we morgen vertrekken naar de camping, dus reageren zal morgen denk ik niet lukken máár langskomen doe ik zeker al wordt het wellicht zondag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Absoluut een blijver wat mij betreft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben zo verslingerd geraakt aan het zwijmelen dat ik elke dag muziekjes uitzoek en voor de zaterdag extra mijn best doe;) Ik kan er echt van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben niet zo om mee te doen met vaste dingen, alleen sommige schrijfopdrachten maar het lijkt me inderdaad een succes dus gewoon doorgaan er mee toch

    BeantwoordenVerwijderen