Voorjaarsdromen


Bij Marion vind je de andere bijdragen aan "Zes woorden met beeld".

16 opmerkingen:

  1. Heel toepaselijk voor mij.
    Ik heb net met de honden in een sneeuwbui op het strand gelopen :-)
    Het blijft nog even bij dromen als ik zo de voorspellingen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou als dat zou kunnen?

    We (de honden en ik) komen net weer wit binnen (en blauw van de kou)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je achtergrondfoto met die prachtige zonnige tulpen is toch heerlijk hoopvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelfs ik verlang er naar ,nou dat wil wat zeggen............

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig dat jouw dochter net zo heet als de onze,de boot is naar haar vernoemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dromen zijn bedrog, maar deze dromen niet, want het komt echt wel hoor, dat voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die foto alleen is al genoeg om een warm gevoel te krijgen, Marja. En als we de zon niet 'live' kunnen zien, dan zijn dromen een redelijke vervanging. Maar niets kan het echte lentegevoel vervangen, daar hebben we warmte en zon voor nodig.
    Een mooi verhaal dat verlangen uitdrukt naar een nieuw begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig hoef ik niet uit een winterdepressie getild te worden, alles op z'n tijd en tja , het is natuurlijk wel ongeveer tijd voor het voorjaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. daarom blijft het nooit winter....:-)
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geschreven. Maar winterse depressies, ik heb er nooit last van hoor. Winter is prima en die lente moet gewoon op zijn beurt wachten, dat stuk ongeduld.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja zo is het, heel mooi geniet ook van ieder zonnestraaltje hoewel van de week toen alles weer wit was met een zonnetje kan er niets aan doen maar dat vond ik ook weer mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geen idee hoe het komt, in elk geval NIET door het fantastische weer van de laatste tijd, maar ik ben genezen van mijn depressie. Helemaal weg, verdwenen, foetsie. Geen idee waar ie gebleven is, maar ik vind 't prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dan moet Koning Winter wel mee willen werken en dat wil hij helaas nog niet!!
    Dus mensen met depressie opgepast en zandzakken voor de deur ;-)
    Klik hier voor meer info over Koning Winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dromen helpt! Zeker vlakbij de verwarming of de open haard met een kop warme chocola ;-).

    BeantwoordenVerwijderen