Enthousiasme

Dankzij enthousiaste reacties op mijn logje van
17 november draait de rubriek nu al 17 weken.
Het is verbazingwekkend hoe breed het begrip zwijmelen kan worden ervaren en vertaald.
Al die verschillende smaken, voorkeuren en herinneringen zijn de krenten in de pap.

Er zijn deelnemers die op vrijdagavond al staan te trappelen van ongeduld. Het Ravelse zenuwcentrum wordt echter gewoon rond 22 uur afgesloten.
Mijn logje staat standaard ingeroosterd voor middernacht met daaronder het widget waar je jouw naam, e-mailadres en url kunt invullen. (die url moet overigens zonder http:// worden ingevoerd, in tegenstelling tot de vermelding in het onderste veld)

Terwijl mijn zaterdagen vorig jaar nog voornamelijk uit cryptogrammen bestonden, ziet mijn programma er nu heel anders uit.
Smiley

18 opmerkingen:

  1. Grappig. Ik heb nog nooit meegedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De hele zaterdag zwijmelliedjes luisteren en bekijken.
    Goeie zaak toch?
    Ik bekijk er ook altijd een paar, maar niet allemaal, dan komt er niks meer uit mijn handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is elke keer zo leuk ,en er staan er alweer een paar in concept haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Marja het is leuk om mee te doen en zolang ik nog aan de wal ben doe ik mee.Ik luister ze meestal op zondag allemaal af terwijl de schipper naar de sport kijkt. Tis een beetje 'doping'voor mijn povere (pop)muziek kennis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook leuk om mee te doen. Al kost het wel veel tijd om ze allemaal te beluisteren, ik doe dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van mij weet je het al, ik ben super enthousiast :-)! Van mij mag het wel 2x zaterdag zijn in een week! Ook de verhalen en herinneringen erbij vind ik zo leuk om te lezen.
    Je gaat toch wel door hè Marja? En als je er ooit genoeg van hebt neem ik het tzt graag van je over ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk, dat is het ware enthousiasme! Natuurlijk ga ik door.

      Verwijderen
  7. Het is inderdaad een doorslaand succes jouw rubriek! Ik zie altijd alleen de zwijmelnummers van de deelnemers die óók in mijn linken lijstje staan! álles beluisteren zou bést wel veel tijd kosten ,en ik heb ook graag wat tijd voor een cryptogrammetje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een doorslaand succes in huize Frederique. Want Husband is ook enthousiast. Als wij ergens zijn en wij horen een bekend liedje, zegt Husband vaak: "Iets voor zwijmelen op zaterdag?" Hij vraagt ook altijd wat ik plaats. En aan de muziek te horen weet hij dat het weer zover is: Zwijmelen op zaterdag. Heerlijk!!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk. Onze mannen lijken op elkaar. Hier worden ook regelmatig suggesties gedaan voor mijn blog. Plaatjes, muziek of een bijzonder nieuwsbericht. Wat hebben wij het toch getroffen, hè? ♥

      Verwijderen
    2. Wij hebben het zeker getroffen!

      Liefs Frederique

      Verwijderen
  9. zwijmelen op zaterdag (ik noem het ZOZ) is ondertussen wel een begrip geworden!!! ik kijk er naar uit en probeer ze allemaal te beluisteren :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marja het is een geweldig idee muziek smeed mensen samen ook al zijn de smaken divers, elke week leuke verassingen, ben blij dat ik van het eerste uur erbij mocht zijn, dank je :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind jouw ontdekking dé ontdekking van 2012 !

    Helemaal geweldig, vooral hoeveel soorten en smaken er voorbij komen en het feit dat er ook oude muziek weer in herinnering opgehaald wordt.

    Ga zo door zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weet je , het scrolt hier zo haperend, daar word ik soms zo kriegelig van!
    Maar goed, ik vind het een leuk idee, dus ik ga er binnenkort weer mee aan de slag Marja, het bloggen komt bij weer een beetje op gang. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben niet zo van die vaste dagen dingen, sporadisch doe ik mee met een foto opdracht maar ik zie en lees het wel en vind het ook wel leuk om te horen sommige nummers brengen weer herinneringen boven.

    BeantwoordenVerwijderen