Ontvrienden

Er komt meteen een rood lijntje onder de titel van dit logje, want het woord “ontvrienden” bestaat officieel helemaal niet. Net zo min als “logje” trouwens.
Dit weekend heb ik Facebook opgeschoond en “vrienden” verwijderd. De hoeveelheid informatie die ik per etmaal ontving, liep de spuigaten uit.
Mijn account beëindig ik nog niet definitief, omdat ik nog op diverse websites gelinkt sta als facebooker.
Mochten jullie mij ineens vreselijk missen, weet dan dat ik gewoon hier te vinden ben.

11 opmerkingen:

  1. Heb altijd gedacht dat "log" of "logje" afgeleid is van logboek. Van ontvrienden wist ik wel dat het geen bestaand woord is.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat heb je soms met Facebook ,maar die informatie is ook makkelijk uit te schakelen door gewoon in het het lijstje (meldingen van deze persoon ) uit te vinken, zo blijf je lijst intact en je stoot gene onbedoeld voor het kopje ;-)

    Suc6 met het lijstje in te krimpen,

    slaap wel voor straks,Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik 'feestboek' (uitvinding van een zieke maar oh zo grappige neef van me) heel rustig door :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms moet dat gewoon ff.... en ja al bestaan sommige woorden officieel niet, iedereen weet wel wat er bedoeld wordt.

    Blij dat ik je hier al volg en fb veel minder gebruik dan de meesten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar maak je je druk om *wink, big smile* Je bent toch ook van twee logs naar één log gegaan! Je kunt niet overal aan meedoen. Of hoor je er dan niet meer bij? Grtz Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben nooit aan facebook begonnen en heb daar nog steeds geen spijt van.
    Trouwens twitteren doe ik ook niet, dat lijkt me zo'n onrustig leven.
    De Blogwereld is voor mij voldoende. Ik heb altijd gedacht dat logje eigenlijk blogje moest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Twitteren heb ik ook nog nooit gedaan, net zo min als sms'jes versturen. Facebook is best leuk, maar op den duur werd ik al die "vind ik leuk" meldingen een beetje zat.
      Logje en blogje bestaan officieel nog niet. We zien het binnenkort wel in de woordenboeken verschijnen. ;o)

      Verwijderen
  7. Haha, ik heb al 2x eerder een Facebook account verwijderd... Ik houd het nu wel aan vanwege mijn buitenlandse contacten. Maar door Facebook ben ik wat meer op de hoogte van hun leventjes. De vind-ik-leuks kun je wel uitzetten hoor, dan krijg je die echt niet van al je vrienden ook te zien.
    Maar dit is wel zo rustig! Ik snap je wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb niet eens een account bij Feestboek. Vind ik veel te persoonlijk worden in combinatie van mijn blog. Maar soms heb ik wel het idee dat ik af en toe iets mis...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zal je niet missen op Face book, ik heb er geen account;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mocht ik er bij je op staan, ontvriend mij gerust. Ik heb ooit uit nieuwsgierigheid zo'n ding aangemaakt en had er binnen een half uur spijt van. Ik doe er niks mee maar wordt gek van de porretjes, mails en weet ik veel. Weg met die zooi.

    BeantwoordenVerwijderen