Zwijmelen op zaterdag 15

Ik kijk altijd weer uit naar de zaterdag. Het is zo leuk om met jullie te zwijmelen. Binnenkort plaats ik weer een overzicht. Gaan jullie even mee naar de jaren 60?
Doe je ook mee? Vul dan alsjeblieft het onderstaande lijstje in. Je naam, e-mailadres en de link naar de bijdrage van vandaag. Je linkje wordt dan automatisch toegevoegd. (als alles werkt)
Het voordeel is dat je zelf het tijdstip in de hand hebt. Stel dat ik een dag niet online ben..... 
Vind je dit vervelend? Stuur dan je linkje op jouw eigen manier. Niet afhaken, hoor.

22 opmerkingen:

  1. Dat vind ik een heerlijk nummer van Elvis Presley, welterusten tot morgen:-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh.... Elvis. Leuke herinneringen, maar dat heb ik vorige week verteld. Heerlijk zwijmelnummer. Mijn linkje staat erbij.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elvis Presley ook een idool uit onze jeugd. Overleden in augustus 1977, het jaar dat onze jongste zoon geboren werd in juni, de vader van onze kleindochter Roos.
    Fijn weekend Marja en we hebben weer met plezier meegedaan.
    Groetjes Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig lied van Elvis!
    Echt zwijmelen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zwijmellied van Elvis. Ook een mooi filmpje erbij, met die mode van toen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het lijstje 2 x ingevuld, maar ik zie mijn naam niet verschijnen. Vandaar hier mijn zwijmelaar: http://greetjedewit.blogspot.nl/2013/02/zwijmelen-op-zaterdag-13.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het duurt eventjes en de http:// mag je weghalen uit het derde vakje. Ik heb het voor je ingevuld met mijn eigen e-mailadres.

      Verwijderen
  7. Elvis.... mijn man draait het wel eens.... ik heb er zelf niets mee, maar gelukkig mogen smaken verschillen ;-)

    Fijn weekend hoor, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh heerlijk, Elvis! Ik vond en vind hem nog steeds geweldig!
    Ik zwijmel hoor!
    PS: Nu snap ik wat je in je reactie aan mij bedoelde ;-). Een heel goed idee...!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, een liedje wat mijn moeder vaak draaide. Ze vond het geweldig ;-)
    Ik ga weer even terug in de tijd.
    Fijn weekend
    Liefs -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elvis de pelvis zeggen wij hier altijd,geen idee trouwens waarom.Goh zoveel zwijmelaars weer,handig zo'n linkjes geval,maar ik sta er al op toppy.Door de week heen ga ik iedereen even langs.Want ja knul komt en dan heb ik het zowaar te druk,dus als hij tukt 's avonds ga ik even zwijmelen.Fijn weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij draaide met zijn bekken en dat wordt ook pelvis genoemd.

      Verwijderen
    2. Pelvis is het latijnse woord voor bekken dat wist ik wel,het was ooit nogal instabiel bij mij en met dansen had het niets te maken.Maar jeetje de link met Elvis heb ik nooit op die manier gelegd.grappig!

      Verwijderen
  11. Reacties
    1. Alles waarvan men gaat zwijmelen doet mee. Van rock tot klassiek en van smartlap tot kleuterdeuntje.

      Verwijderen
  12. Natuurlijk wél helemaal uit "mijn tijd" maar toch niet zo mijn "zwijmelartiest" .
    het is wel duidelijk, er is gróte behoefte aan zwijmelen en er zwijmelen dus véle met je mee, leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi plaatje! Mooie stem, mooie man.
    Ik weet nog dat mijn moeder vroeger ( ik zal de kleuterleeftijd gehad hebben) een poster van Elvis aan de binnenkant van haar kastdeur had hangen. Als kleuter snapte ik daar niks van, ze had mijn papa toch? Nu zie ik het als een laatste restje puberale rebellie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke muziek.Pas toen ik wat ''óuder'''werd kon ik zijn muziek echt waarderen en uhhh zag ik ook wat een mooie man het was haha.Fijn weekend Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het werkt dus. En simpel dus, in mijn ogen dan...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt.
      Een paar hadden de vakjes verkeerd ingevuld en dat heb ik later aangepast.

      Verwijderen
  16. Héérlijke muziek. Ik herinner me dat mijn moeder helemaal idolaat van hem was. Maar ik vond hem ook fantastisch. Met de meisjesclub gingen wij naar elke film die van hem uitkwam. En maar zwijmelen.

    BeantwoordenVerwijderen