Winter in Ravels

18 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    Ja hoor, hier ook alles wit nu... Ben net al even naar buiten geweest om foto's te maken, maar moet nu naar mijn werk, dus morgen laat ik ze zien...
    Ik geniet er toch wel van hoor...
    Ik wens je een heel fijne winterse dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi wit Marja... prachtige foto's. Alleen jammer dat jullie zo klein wonen. Whahahahahaha.... nee grapje. Het ziet er geweldig uit. Die belgen joh, die lachen zich vast een ongeluk als ze mijn ministulpje zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marja, het wordt nog mooier dan het al is met een witte laag :-D

    Wij zijn net terug van een wandeling wellicht dat ze ook op de blog verschijne ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoor,hier is het ook zo mooi wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja mooi.... maar geef mij de zon maar:-)
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Is mooi om te zien, maar ik ga voor morgen :0))

    Wie weet bevordert dit soort plaatjes de verkoop, dat prachtige uitzicht achter de tuin komt zo wel mooi in beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet ...... Maar eerst moet er nog een schatter komen. Wij waren een weekje in de lappenmand.

      Verwijderen
  7. Beeldschoon hé al die sneeuw, ik geniet me te pletter ! Maar ik heb makkelijk praten,ik hoefde er niet uit vandaag met de auto!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat een mooi wit tapijt! hier is er geen sneeuw meer bijgekomen, maar eerlijk gezegd vind ik dit wel best zo.
    dank je voor je felicitatie!

    fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi strak sneeuwuitzicht! Er gaat toch niets boven zo'n tapijtje. En als je vlekt kan het geen kwaad...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er prachtig uit, maar toch had ik het liever zonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachig hé! voor mij mag dat tapijt gerust een week blijven liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps wat is er bij jou veel sneeuw gevallen. We zijn blij dat we hier zitten. Geen sneeuw te bekennen, zonnig en overdag ruim 17 graden.
    Grtz Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's hoor, ja ik vind het altijd wel iets hebben die sneeuw. Zeker vandaag met de rijp op de bomen geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wit blijft prachtig.

    Prachtig huis en wat een ruimte!!

    BeantwoordenVerwijderen