The Bucket List

Een tip voor de enkeling die deze film gemist heeft:

15 opmerkingen:

  1. Ja die is mooi, we hebben hem laatst gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit gezien, maar lijkt me een leuke film... Opletten of hij weer eens op TV komt dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja,
    Ik heb hem al twee keer gezien en het blijft een emotionele mooie film, eigenlijk zouden we allemaal zo'n lijstje moeten hebben die je allemaal nog wilt doen die voor JOUW belangrijk zijn, prachtig zijn ook de rollen van Jack Nicolson en Morgan Freeman :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa....hij is geweldig ;-)
    Ik zal hem binnenkort weer eens lenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,
    Dat lijkt mij nou een geweldige film. Ik laat het straks ook even aan Ben zien en anders ga ik hem zelf lekker een keer kijken...
    Dank je wel voor deze gouden tip!
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze film al twee keer gezien een echte aanrader inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb deze film al een tijdje op dvd. IJzersterk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De meeste fils doen er té lang over om te boeien ,dan ben ik al afgehaakt ;-)
    maar er gaat een belletje rinkelen en waarschijnlijk heb ik er wel eens een stuk van gezien omdat Henk vaak wél films zite te kijken als ik om lappie zit te rammen,soms krijg ik dan iets van zo'n film mee en blijf kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ken de film dus niet. Op een of andere manier wil mijn computer die filmpjes hier ook niet pakken. Vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is echt de moeite waard. Je kunt hem bij de bieb lenen.

      Verwijderen
  10. Echt een aanrader i.d.d.!

    Ik wens je een fijn weekend Marja... wij zitten lekker tussen puin en stof!
    De keuken is "Temporarely out of order!"

    Liefs,

    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoera! Je hoeft niet te koken! Vergeet je niet te zwijmelen morgen?

      Verwijderen
    2. Mijn bijdragen staat er al voor morgen http://dewerelddoordeogenvanjuistja.wordpress.com/2013/02/01/zwijmelen-op-zaterdag-john-williams-itzhak-perlman-schindlers-list/

      Verwijderen