De weg kwijt

Vraagje: Varen jullie blind op je gps?

12 opmerkingen:

  1. Natuurlijk niet! GPS is een hulpmiddel meer ook niet. Wel een grappig verhaal van deze dame. Grtz Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen GPS, maar ja, zulke lange afstanden rij ik dan ook niet ;)
    Ze zat vast wat te dromen in de auto hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja,
    Het zal je maar gebeuren zeg, wat een verhaal...
    Nee, ik gebruik wel de gps, maar ik wil ook weten waar ik naar toe ga, en kijk altijd op de kaart, zodat mijn richtinggevoel lekker mee kan werken...
    Ik wens je een fijne winterse dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het op teletekst gelezen. Het is onvoorstelbaar. Zou die vrouw licht dement zijn. Want een zo lang durende verstrooidheid, hmmm.
    Maria gebruikt altijd haar GPS. En dan vraagt ze mij, trouwe bijrijder, altijd: klopt dat wel, volgens mij moeten we rechtdoor. En dan zeg ik: je hebt dat ding toch, die kun je wel vertrouwen hoor. Maar nee, maar nee, dan zijn we punt X al gepasseerd. Ik stop, want anders wordt dit een blogje. Zou zo maar kunnen. Ik kan je taferelen vertellen...... en toch zijn we dol op elkaar. Hoe vinnu dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onvoorstelbaar! Toch wel er heel erg naïef hoor om zo te denken!
    Wij rijden nog steeds ouderwets zonder gps, zijn misschien een uitgestorven ras.
    Zelf nadenken, richtingsgevoel ontwikkelen, het heeft voordelen, maar soms nadelen.

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb geen goed richtingsgevoel, vertrouw dus behoorlijk op de GPS, maar gebruik ook altijd mijn gezond verstand aks ik ergens naartoe rijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen sprake van. Vooral tijdens vakanties ook altijd de kaart in de buurt en dan nog je ogen goed de kost geven.
    Onlangs nog weer een verhaal gehoord van iemand die met caravan en al een doodlopend straatje indraaide. Heerlijke verhalen tijdens een verjaardag, een nachtmerrie als het je echt overkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn richtinggevoel is best wel een beetje onderontwikkeld maar zóver afdwalen....? Nou ja , ik heb de mazzel dat ik autorijden na 2 uur écht spuugzat ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ja...Ik snap dat niet. Als ik naar "onbekende bestemming" rijd, kijk ik altijd op de kaart. Maar dat kan ook zijn omdat ik geen Tom Tom heb ;-) Wat een ongeloofwaardig verhaal. Weet je zeker dat de vrouw geen borreltjes opheeft??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken haar natuurlijk niet, maar denk eerder aan dementie.

      Verwijderen
  10. Nou dan moet je toch wel goed in de bonen zijn als je zolang rijdt over 1 uur route dan is er wel wat meer aan de hand geweest. Of ze moet wel verschrikkelijk blond zijn geweest ;)

    BeantwoordenVerwijderen