Zoet/zuur


Ik mag hier graag van snoepen.

Tegenstelling in beeld is een idee van Melody

13 opmerkingen:

  1. Inderdaad 2 zielen 1 gedachte ;-)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas moet ik voorzichtig zijn anders gaat mijn maag opspelen ,maar ze zijn zooooo lekkerrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ikkkeeee ookkkkk maar die gele vind ik eerlijk gezegd nog lekkerderrrrrrrr


    Dank je wel hoor, leuke bijdrage, ben er weer blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmmmmmmmmmmmmmm heerlijk bij de winterkost zuurkool.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, lekker, zilveruitjes, maar dan ergens bij hoor! Ik eet ze niet zo. Trouwens wat een prachtige achtergrond heb jij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé nee ,....brrr, niet zo mijn lekkernij !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee voor mij geen zilveruitjes... maar geef mij maar augurken, kleine, dikke ...doet er niet toe als het maar augurken zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geef mij maar de gele amsterdammertjes mmmmmmmmmmmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik krijg al een rilling als ik er naar kijk, brrrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk in een zomers slaatje. Net als het zoetzuur met augurkjes, ui, paprika en gesneden wortel. :-)

    BeantwoordenVerwijderen