Overslaan

Gisteren en vandaag heb ik gespijbeld. Ik heb niet meegedaan aan Thursday challenge of Tegenstelling in beeld. Ik had gewoon even geen inspiratie bij de thema’s van deze week. Bovendien ben ik aan het afkicken van teveel uitdagingen per week. 
Ik kan ze vaak niet laten liggen. Stom hè? 

Morgen ga ik natuurlijk wel weer zwijmelen, zondag zing ik een limerick en maandag houd ik vrij voor het echte mijmerwerk. Zo houd ik toch drie vaste punten in mijn wekelijks logritme. 

Hebben jullie goede voornemens voor 2013? 
Ga je dingen doen of ga je juist iets laten? 
Ik ben benieuwd.     

11 opmerkingen:

  1. geen speciale voornemens, neen. ik vind dat ik goed bezig ben, dus gewoon voortdoen.
    Of misschien toch één speciaal voornemen. begin oktober ben ik gestart met 2 keer per week te joggen, waarvan zondagochtend met de atletiekclub. Dat wil ik blijven volhouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben veel goede voornemens. De grootste uitdaging is toch wel de financiën. De inkomsten zijn een stuk lager en de uitgaven zijn nog behoorlijk.
    Wij willen de verbouwing afronden, vakantie met de kinderen en een brunch omdat Huisband 60 jaar wordt.

    Het sporten oppakken, meer fietsen, op de aanbiedingen letten, meer koken dan tot nu toe. Genoeg goede voornemens. Nu de uitvoering er nog van.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee geen goede voornemens hier , doe ik niet aan omdat iédere dag een goede dag is om dingen die je wilt veranderen ook meteen te veranderen !
    Ik heb gelukkig geen moeite met schrijf uitdagingen "te negeren" , ik schrijf altijd gewoon uit de lossen pols m'n logjes al vind ik het altijd leuk om bij jouw zondagse limerick "mee te limericken" maar die rolt er dan ook meestal spontaan uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja sluit goed aan op mijn log
    http://dewerelddoordeogenvanjuistja.wordpress.com/2012/12/27/voornemens-ja-of-nee/ ik heb geen goede voornemens,met de foto opdrachten was ik al een hele tijd mee gestopt het leverde voor mij geen positieve belevennis op, dan menen te oeten is eigenlijk helemaal niks voor mij. Voor mij geen voornems als gebeuren ze spontaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach een keertje spijbelen mag toch haha Nee hoor goede voornemens doe ik nooit aan ,vind ik zo'n onzin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welnee, die goede voornemens gaan aan me voorbij hoor. En als ik er spijt van heb, kan ik me altijd nog iets voornemen. Flink doorgaan met afvallen, ja dat dan maar wel. Is beter vanwege de artrose. En betere blogjes schrijven een vooral aardig zijn in de reacties. Whahahahahahaha.... nou dat is al hartstikke veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Over 2012 heb ik een goed gevoel en dat neem ik mee naar 2103.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede voornemens?
    Moet van Plato heeeeeeeeeeeleeeeeeeee goede WE's schrijven!
    Ga weer beginnen met roken!
    Wil woest hart op de racefiets rijden.
    En hoop enorm veel boeken te verkopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is toch prima meis? Niets moet lijkt mij behalve ademhalen ;-)

    Goede voornemens? Die heb ik nooit, ben iemand die de dingen die komen probeert te nemen zoals ze komen er dan het beste van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe niet aan goede voornemens per 1 januari. Van geen elk jaar. Goede voornemens kun je op elke dag beginnen. En verplichtingen, daar kan ik niet zo goed tegen, maar dat wist je vast al ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niks voor mij al die schrijfuitdagingen.
    Ik schrijf graag, maar blokkeer als ik binnen een kader moet schrijven.
    En andere goede voornemens?
    De laatste jaren neem ik me elke week wel een keer voor af te vallen.
    Maar helaas....
    Toch ga ik er weer voor, deze jaarwisseling:-)
    Goed 2013 teogewenst!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen