Wie doet er mee?

Naar aanleiding van mijn gezwijmel vandaag kwamen er wat suggesties om hier een nieuwe rubriek van te maken.
Hebben jullie daar interesse in?
Plaats dan op zaterdag een favoriet muziekje op je blog onder de categorie “zwijmelen op zaterdag”.
Je mag je linkje mailen of in het reactieveld plakken.
Wanneer je hier ook nog bijzondere herinneringen bij hebt, is het natuurlijk leuk om die met ons te delen.

Deze bloggers hebben zich al aangemeld:
Laura
Melody
Trees
Elisabeth 
Minoesjka
Gabi 
Albert y Mara

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Marja!

    http://melodymusic.nl/?p=15163

    lIEFS EN FIJN WEEKEND.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor ik doe ook mee,een leuk idee.Ik moest even nadenken ga ik dit wel doen ,ben een echte zwijmelaar haha
    http://elisabethjustwhoiam.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heyyy wat een leuk idee Marja!!!!

    Ik wil wel meedoen... zit nu heel even mijn email te checken en heel snel hier te spieken tussen het stoofvlees omscheppen door.
    De "koffiegasten" heb ik al gehad... straks tegen achten komen de "eet en -biergasten" hihihihi; vandaar dat stoofvlees met aardappelen en rode kool. Lekker "november eten"!!!

    Dus... vanavond laat of anders morgen ga ik op zoek naar een leuk muziekje.

    Latersssssssssssss... en bedankt voor de felicitaties,

    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als IEMAND kan zwijmelen?
    Daarom doe ik helaas NIET mee!

    Maar ik wil best naar Ravels komen om te ravotten en zwijmelend met je te dansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier issie dan... : http://gabibk.blogspot.nl/2012/11/zwijmelen-op-zaterdag.html

    Gelukt op de valreep!
    De gasten komen net binnen... hebben ergens ff in de file gestaan en die tijd ben ik gaan benutten!

    Groetjes,

    Gaabs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk dat je initiatief zoveel animo krijgt, super leuke bijdrages heb ik gezien, t was echt genieten vandaag.... dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook aangenaam verrast.

      Verwijderen
    2. Het sprak mij ook meteen aan Marja,maar dat had je al gezien van mij krijg je een dikke 10 ;-)

      Verwijderen
  7. Mijn bijdrage aan jouw "Zwijmelen op Zaterdag" (een bijzonder leuk idee trouwens) is deze:
    http://albertymara.blogspot.nl/2012/11/zwijmelen-op-zaterdag.html
    Saludos
    Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow, dat vind ik leuk!
    Ik ga zaterdag meezwijmelen!
    Leuke rubriek!

    BeantwoordenVerwijderen