Hemels

hemels genietend
 vertoeft ze in dromenland
zieltje zonder zorg

19 opmerkingen:

  1. Het is toch hemels als je er zo bij kunt liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje! onze Laini ligt ook vaak zo te rusten, op zijn rug met de pootjes omhoog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooii zeg.....een prachtige combinatie ook.

    Dank je wel weer voor je bijdrage !

    Liefs en fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat heerlijk dat miemke en mooi geschreven Marja xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zóóóóó jaloers op dat beestje , hij/zij wél !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zou ik graag even die kleine snoezepoes willen zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!! En opeens denk ik : ja en juist hemels genieten van ze kan ik zo missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoezo relaxed! Wat een schattige foto! Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, die ligt er ontspannen bij. En dat zonder meditatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze/hij schoof voorbij op mijn dashbord. Als je goed luistert hoor je het hemelse snorren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stil benaderen
    het spinnen beluisteren
    poezenparadijs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze rust is prachtig geschetst, je vóélt het gewoon. Prachtig weer!

    BeantwoordenVerwijderen