Goede keuze

Ik ben nog steeds blij met de keuze om mijn blogs samen te voegen en wat nog leuker is, jullie blijkbaar ook! Sinds juli heb ik al meer pageviews dan in anderhalf jaar Rammelaars. In dit tempo heb ik komende zomer zelfs de pageviews van Ram in Ravels ingehaald. Wat me wel verbaast, is dat er nog steeds bezoekers komen op de stilgelegde blogs. Er komt immers geen enkel bericht bij en alles is gekopieerd naar mijn huidige blog.

Zijn er lezers die ook meerdere blogs hebben? En twijfel je over het samenvoegen of houd je bepaalde dingen bewust gescheiden?

19 opmerkingen:

  1. Ondanks eerdere twijfels hou ik het fijn bij 1 blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook meerdere, maar het samenvoegen zie ik nu nog niet zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan Marja! Herinner je je nog dat ik in het begin vroeg waarom je er eigenlijk 2 had? Ik las wel allebei je blogs mar dit is veel handiger. Leuk hè dat je zelfs meer lezers hebt gegenereerd met maar één blog. Privé heb ik er een en voor het park waar ik woon ook nog een, maar die heeft niks met mijzelf te maken.
    Fijne woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn sportblog, uitvindersblog en mijn giga veel bezochte erotisch blog houd ik graag gescheiden.
    Maar om eerlijk te zijn, heb ik geen;
    Sportblog
    Uitvindersblog
    Erotischblog
    Want tijdens dit schrijven VOELDE ( en als er iemand kan voelen? ) ik al de stroom adresaanvragen op gang komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als twee of drie blogs erg op elkaar lijken bijvoorbeeld, (gedichten, verhalen, haiku) overkomt het mij wel dat ik dan op 1 blog blijf hangen.

    Mijn fotoblog "OP en Rond de Deur" houd ik bewust apart. Ik schrijf er alleen een begeleidend tekstje bij.
    Ferrara is meer voor de schrijverij, hoewel dat niet altijd evengoed lukt.
    Ik houd mijn pageviews niet bij. Uiteraard is elke volger/lezer welkom

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er 5 zoals je denk ik wel weet.Twee op blogger houd ik nu voor mezelf ,daar werd niet veel gelezen ,mijn gedichten blog word nog wel eens bekeken zie ik wel.Dan mijn WP waar ik redelijk open durf te schrijven
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor mij maar één blog hoor, en ik heb al moeite genoeg om dat bij te houden... incl. alle fijne blogs om te volgen natuurlijk.
    Ik wens je een fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eén actief eigen domein en nog twee inactieve weblogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Marja, nou ik heb met WP wel mijn handen vol en hoofd ,handig lijkt me wel dat wat ik bijvoorbeeld op WP zet direct ook op bijv blogger kon komen te staan, maar dan denk ik waarvoor ??? Ik heb wel een google+ account maar ook daar blijft het stil als ik al eens iets op mijn timeline zet, dus waarom dan die moeite.

    Maar Marja jij heb je plezier erin ook om het aantal te zien stijgen en dat is het aller belangrijkste dat jij iets doet wat bij jou goed voelt en wat bij je bezoekers lekker aankomt :-)

    Fijne woensdagavond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb één blog. Samen met Husband zitten wij op Facebook. Meer om berichtjes van de kinderen te lezen en achter te laten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja ik heb nu nog maar 1 blog en de andere heb ik weggehaald en dat bevalt me goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb lange tijd 1 blog gehad, toen heb ik de inhoud gesplitst en had ik er een stuk of 6.... na enige tijd was ik het zat en heb ik alles dat ik wilde bewaren weer samengevoegd tot 1 en de rest weggegooid.... Nu heb ik er 2 en dat hou ik ook maar zo (tenzij ik van mening verander of iets heel specifieks wil gaan doen dat in de huidige log er niet bij past, zoals de sinterklaaslog)

    Dat je nog bezoekers krijgt op de stilgelegde logs is niet zo vreemd. Men zoekt op bepaalde woorden en het Google-cachegeheugen vindt dan zaken die er op aan sluiten, bijv. op een stilgelegd log van jou...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh herkenbaar, ik heb net het adres waar ik voor het eerst op blogde afgesloten.
    Niet dat daar nog leuke reacties op kwamen, alleen maar spam.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gewoon één blog. Handig en verstandig zeker als je twee woonlanden hebt.
    Grtz Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik heb zoals je weet 2 blogs, en hou deze absoluut gescheiden = bewuste keuze. de ene is een 'alles en nog wat'-blog. de andere is een fotografieblog waar ik uitsluitend foto's plaats die ik gemaakt heb op onze reizen en waar ik bijbehorende info plaats.
    ik vind het erg leuk, maar het slorpt wel tijd en energie op. vooral omdat je ook geregeld op andere blogs moet gaan lezen en een commentaartje plaatsen. doe je dat niet dan verlies je zeker weten een groot deel van je volgers.
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee hoor ik vind 1 blog genoeg. Ik gooi er alles op. Ik krijg ook steeds meer lezers de laatste tijd. liefs en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb m'n handen vol aan "Rietepietz" ,dus dat is genoeg ;-) .
    Die hoge pageviews zijn ook wel een beetje een trend volgens mij want ook bij mij schieten ze sinds september omhoog!
    Sowieso zakt het loggen in de zomer in en herstelt zich dan in het najaar ,maar ik heb óók het gevoel dat éindelijk de web-log ellende verwerkt is en menigeen tóch weer begint !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vreemd eigenlijk: ik heb nog nooit op je ander blog gekeken. Geen idee waarom.
    Soms zou ik wel een extra anoniem blog willen beginnen, maar aan de andere kant heb ik mijn handen vol aan "mezelf" op mijn blog ;-) Dus nee...eentje vind ik meer dan genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog altijd een tweelingblog noem ik het op seniorenweb waar ik dezelfde berichten zet dus dat is wel makkelijk als er eens wat aan de hand is . Moet nog bij weblog mijn blog verwijderen is er nog niet van gekomen maar moet dat wel doen.

      Verwijderen