En ik dan?

11 opmerkingen:

  1. Ahhhhhhhh...

    Snel die kleine ook een aardbei geven!
    Moest je mijn muizen zo nu en dan eens zien...
    Als er iets bijzonder lekkers te halen valt dan rennen ze ermee weg; de sterkste en snelste maar soms ook gewoon de slimste wint.
    Je hebt er ook een paar bij die lief delen.
    Ik zal eens wat muizenkiekjes op me blog zetten...

    Een fijne dag,

    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zielig... hoop dat die grote nog wat over heeft gehouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, zou dit het recht van de sterksten zijn zonder te leren delen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhhh gossieeeeee ........ in sommige gevallen is het voor de dieren een goed ding dat er mensen zijn die voor ze zorgen, zo komt de wet van de sterkste niet in aanmerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beetje sielug wel voor dat muisje. Kun je die foto niet shoppen zodat het wat rechtvaardiger verdeeld is?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig , maar wél een hebberig beestje hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat zielig!!Geneens een klein happie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach gossie.. deze had ik helemaal gemist. Wat een schatjes... tenminste op een foto... haha... ben niet zo van dit soort kleine kruipertjes...
    Maar ze moeten natuurlijk wel samen delen vind ik...
    Fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. eigenlijk lust geeneens aardbei, maar ik gun het hem daar niet

    BeantwoordenVerwijderen