Gevangen

Ik zag dit “stokje” bij Melody en Minoesjka en vind hem wel leuk, dus heb ik ‘m gevangen.

Heb je huisdieren?
Alleen 3 kippetjes. De tijd van honden, katten, konijnen, cavia’s, woestijnratten, enz. is voorbij.

Noem 3 dingen die op dit moment het dichtst bij je liggen.
De muis, mijn agenda en het toetsenbord.

Hoe is het weer op dit moment?
Het is droog en donker buiten.

Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Ik reed auto van 1973 tot 2011, maar mijn onderdanen hebben helaas geen empathie meer met de pedalen. In 1979 reed ik tegen een verkeerszuiltje dat ik niet zag staan, doordat ik het ijs niet volledig van de voorruit had gekrabbeld. Super stom natuurlijk.

Hoe laat stond je vanmorgen op?
Om half 9.

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Vanmorgen.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Ik kijk niet zoveel films, maar volgens mij was dat “Bucketlist”.

Wat staat er in je laatste sms’je?
Ik sms nooit.

Wat is je ringtone?
Geen flauw idee. Ik heb een mobieltje in mijn handtas, puur voor noodgevallen. Niemand heeft mijn nummer, dus hij rinkelt nooit.

Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja. In Italië, Tsjechië, (toenmalig) Joegoslavië, Frankrijk, Menorca, Canarische eilanden, Duitsland, Engeland, België, Luxemburg en Tunesië.

Hou je van sushi?
Ja.

Waar doe je je boodschappen?
Die doet mijn man. Meestal bij de Aldi, AH en Jumbo.

Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?
Ja, ik slik al jaren Zopiclone.

Hoeveel broers/zussen heb je?
Ik heb een jongere broer.

Heb je een gewone computer of een laptop?
Een gewone computer.

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
58

Draag je contactlenzen of een bril?
Ik draag een leesbril. Mijn beide ogen zijn aan staar geopereerd en daarna heb je bijna altijd +3 lenzen.

Verf je je haar?
Nee, ik heb een natuurlijke mengeling van blond, asblond en grijs.

Vertel iets over je planning van vandaag.
Ik plan weinig. Als eerste zet ik het koffiezetapparaat aan en vervolgens de pc. Ik check mijn e-mail, Facebook en ik blog. Bij mooi weer ga ik hier of daar een hoekje wieden in de tuin. Ik lees en puzzel wat en verzorg de kippetjes en de planten.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Maanden geleden.

Wat is de perfecte pizza?
Met zeevruchten en ansjovis.

Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?
Cheeseburgers.

Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Vroeger een enkel keertje. De laatste 30 jaar niet meer.

Wat voor kleur ogen heb je?
Blauw.

Proef jij het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Nee. Ik drink trouwens altijd Cola light van de Aldi.

Ik geef dit stokje niet door, maar iedereen mag zelf bepalen of hij meedoet.

13 opmerkingen:

  1. Hihihi wat een leuk lijstje. Zo leer ik de schrijver wat beter kennen.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk lijstje. Allemaal kleine weetjes. Fijn dat je het stokje niet doorgeeft. Dan kan ik het mooi laten liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het niet zo op stokjes, dus blijf ik er lekker van af.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om weer iets meer over je te weten! Ik bewaar het nog even ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel apart! Leer je nog meer kennen.
    Met geen stok krijg je mij zover om zoveel privacygegevens bekend te maken aan de hele wereld.

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk stokje om te lezen misschien later eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf ook ver van stokjes,maar ik lees wel graag de antwoorden bij anderen .Erg he!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit een echt leuk stokje. Maar dat wist je al. ;-)
    als je zo lang iets slikt om te slapen, helpt het dan nog vraag ik me wel 'ns af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het werkt nog steeds. Ik zoef om 12 uur naar dromenland en sta meestal niet binnen 8 uren naast mijn bed (op 1 sanitaire stop na).

      Verwijderen
  9. leuk om lezen Marja en weer een tipje van Marja's sluier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat knap dat je de antwoorden zo kort en bondig kunt houden .Bij mij krijg je bioj dit soort vragen meestal héle verhalen ! We hebben veel gewerkt ( en daar hebben de handjes aardig onder te lijden ) deze laatste dagen dus ik neem het stokje niét mee , téveel typewerk als je in elkaar zit zoals ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je leert je zo toch wat beter kennen. Leuk om te lezen zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha Marja leuk om te lezen .Dus jij maakt ook geen plannen.Doe ik ook al bijna niet meer. Elke dag is een verrassing.Alleen als ik héél vroeg in de ochtend stukje wil lopen plan ik het met een loopmaatje ,zoals vanmorgen.
    groetjes,Ria

    BeantwoordenVerwijderen