Oma's

Vandaag komen vriendinnen lunchen. We kennen elkaar van de postnatale gymnastiek in de zomer van 1976. Zesendertig jaar dus.

Ik was toen 21 en verreweg de jongste van ons drieën. Onze dochter was nummer een van ons kwartet. Voor de een werd het de langverwachte zoon, die enig kind bleef en inmiddels al vader is van een zoon en een dochter. Voor de ander werd het een schattig meisje dat haar grote broer gezelschap hield.

Hoe verschillend onze gezinnen ook waren, we bleven contact houden. In het begin met alle kleuters, peuters en baby’s erbij en nu al vele jaren als oma’s onder elkaar. We hebben elkaar nog steeds een hoop te vertellen. Het wordt vast en zeker heel gezellig.

22 opmerkingen:

  1. dit gaat een leuke dag worden, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat het contact is gebleven: maak er een gezellige dag van met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat het contact is gebleven. En dat na zoveel jaar! Dit gaat een hele mooie dag worden. Geniet ervan!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou dat lijkt me een heel leuke dag te worden....geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle oma's een gezellige,droge,zonnige dag gewenst.
    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg, vertel je nog hoe t geweest is? Ik vind t zo gezellig met een stel vrouwen lekker kletsen over van alles en nog wat.
    Kip Babette is wel opgeknapt aan de ene kant maar ze loopt zo slecht . De dierenarts zegt dat ze geen pijn heeft en dat geloof ik dan maar ik blijf maar denken dat t niet goed komt. Lief dat je erom vroeg. liefs en veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woooo, da's lang! Wat grappig ook, vooral omdat me dat destijds zo leuk leek maar die hele groep meteen al uit elkaar viel. Leuk dat het bij jullie wel gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da's een behoorlijk lange tijd, bijzonder hoor. Lekker stel op de foto overigens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat lijkt me héél bijzonder ! Zelf had ik mijn mijn bevallingen nog net vóór de tijd ( 62 en 65 ) dat zwangerschapsgym en dit soort dingen echt in waren dus ik heb dit soort "clubjes" nooit meegemaakt .Het was wel in opkomst maar nog lang niet overal voorhande !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 36 jaar is een lange tijd. Erg leuk dat jullie na zo'n lange tijd dat contact nog hebben. Toch een mooi initiatief geweest ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om nog steeds contact te hebben ,Het zal zeker heel gezellig geweest zijn !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk meis, zulke herinneringen zijn om te koesteren en gelukkig weet jij hoe dat moet dus doe je dat dan ook zoveel mogelijk. Geniet er van hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat jullie al zo lang met elkaar omgaan en in allerlei levensfases elkaar zijn blijven volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig dat je nog contact hebt met leden van de 'gym club',nou de zon was er in ieder geval vandaag.Ben benieuwd hoe het was.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. fantastisch dat jullie vriendschap zo lang is blijven bestaan! ik kan me voorstellen dat oma's veel te vertellen hebben aan elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat leuk, na al die jaren nog contact.
    die foto is ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk zeg dat die vriendschap is gebleven! Hoop dat je genoten hebt en die andere 2 natuurlijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen