Nostalgie


Ik wens jullie een fijne, nieuwe week.

8 opmerkingen:

  1. De begintune al.... nostalgie inderdaad ;-)

    Mooie wens waarvoor hartelijk dank!

    Wens jou uiteraard hetzelfde dubbel en dwars toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zie dit voor het eerst...glimlach......Ik wens je natuurlijk ook een goede week toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou Marja!

    Leuk filmpje... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende hem niet. Zal hem vanavond aan Mara laten zien als ze uit de late dienst komt. Misschien dat zij hem wel herkent. Grtz Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, dat is typisch zo'n oud Disneyfilmpje. Ook de muziek komt uit de oude doos. Eigenlijk zouden ze al die korte Disneyfilmpjes eens op een dvd moeten zetten, want het blijven meesterwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Juweeltjes zijn het, die Disneyfilmpjes. Ik zat weer even op de bonnen van de melkboer in het dorpshuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, je hebt ze beslist gevonden he, die Silly Symphonies? Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen