Mogen/moeten


Tegenstelling in beeld is een idee van Melody

18 opmerkingen:

  1. Vaak is het een 'moetje' als je zwanger bent hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zwanger zijn mag en het kind moet eruit... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahah zo ben ik ook getrouwd van de eerste, het was geen moetje maar we trouwden omdat we het leuk vonden. Ik stapte de auto uit en toen zeiden een heleboel mensen oo wat een mooie bruid, ..he is ze zwanger ;-)(7 maanden)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vroeger moest je trouwen als je zwanger was. Tegenwoordig is trouwen helemaal niet nodig. Vinden steeds meer mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He ja dat is al even geleden maar wat was ik blij dat mijn eerste eruit moest nadat ik zwanger mocht worden.

    Mooieeeee invulling meis, dank je wel.

    Liefs en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat lief ... alsof m'n kleindochter nog hier in de kamer staat en niet een uurtje geleden naar huis ging .ook zij mócht gelukkig zwanger worden ( na twee miskramen) en het wachten is tot de baby er over 4 maanden uit móet !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He, wat leuk gevonden zeg! Mooie foto ook! Is dit een dochter van je? (sorry dat ik zo nieuwsgierig ben)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dit is een foto van het www. Onze dochter is niet getrouwd en evenmin zwanger.

      Verwijderen
  8. leuk gevonden! is dit een eigen foto Marja? Is in ieder geval erg mooi! groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige foto.Mijn buikje was nog niet te zien en ohhh wat was ik blij en trots.Het was zo'n mooie blije dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja tegenwoordig "moet" het niet maar zoals vroeger wel toen mijn zus ging trouwen en het eigenlijk nog een soort schande was. Wat dat betreft is het gelukkig veranderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig toch, dat het allemaal makkelijker is geworden. Geen schande meer en smoesjes over te vroeg geboren...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach, zonder trouwen een kind, dat moet ook mogen hoor. Maar leuk gevonden. De bruid is er blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen