Jij/ik

Thema voor Vrijdag 10 augustus = Jij – Ik
Tegenstelling in beeld is een idee van Melody

12 opmerkingen:

  1. Ja, alles is een kwestie van hoe je er tegenaan kijkt:-) Leuk!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende invulling, lumineus!!!

    Bedankt en fijn weekend meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe je bent. Hoe je zou willen zijn. Hoe je jezelf ziet. Hoe anderen jou zien.
    Het is maar net hoe je het bekijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen woorden voor - gewoon prachtig gevonden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zie ik hier nu een leeuw met een kater ... of een kater met een leeuwenhart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk ben ik een ram met het hart van een lammetje, maar daar kon ik geen foto van vinden. ;o)

      Verwijderen
  6. Ik ben zélf een leeuw .... met een kattige ascendant;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Creatieve vondst!! De huiskat, het zijn soms net kleine leeuwtjes of tijgers.
    Dat zijn mijn voorouders....om trots op te zijn. Zo herkenbaar.

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen