Hormonen


Hormonen
Nare dingen
Regeren je lijf
Je moet wel volgen
Woehoe

19 opmerkingen:

  1. Ohhhh.... wat herkenbaar. Hier zijn de hormonen in grote getale aanwezig. Ze rennen door mijn hele lijf. Ooit.... ooit gaat het beter. Wij blijven hopen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk elfje. Maar ook wel naar als je hormonen het je moeilijk maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo'n kapstok op je kop wordt het allemaal natuurlijk veel erger.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg mooi hoor! Dat gebrul is misschien minder als je in de buurt woont ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een práchtige foto is dat, precies op het juiste moment genomen.
    Ja, hormonen kunnen erg klieren en opspelen. Of spelen klieren nou erg met hormonen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Praat me er niet van. Prachtig gewei trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij heb ik er minder last van door de antidepressiva dus dat is dan weer een voordeel. fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hormonen...wat zegt u ? Last...welnee...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hulde aan de fotograaf die deze foto gemaakt heeft!
    O ja, zoiets heet een elfje. Lijkt me een heel gepuzzel.
    Dit heerschap heeft er wel zin in. Ken dat gebrul, merkwaardig geluid.
    Breek me de bek niet open over hormonen.

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pachtig gewei ,wie wil er nog een hoed ;-)
    Je ziet 'm roepen ...;"ik kom eráááán "

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal geen nare dingen
    HEERLIJKE DINGEN ! ! !
    Er zullen toch weer nieuwe Hulken moeten komen ;-)

    WHAHOE WHAHOE WHAHOE!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, ik heb je weer gevonden!

    Hormonen... ze doen best wel wat met je... Zucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto en wat zal het gebrul een herrie geven als zijn hormonen opspelen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig dat mannen geen last van hormonen kunnen hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto, maar kom die tegen op weg naar huis :-) Eens kijken hoe snel je weg bent dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ehhh.... dit geldt zeker voor al die schreeuwende herten bij ons voor de deur... 'Jongste, neem mij.... Jongste, nee, neem mij...." Gek worden we ervan!! Wahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is wel echt puur natuur. Mooie foto
    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen