Herfst - Loghop 2012


Gisteren had ik nog geen idee wat het was.
Een loghop?
Ik had echt geen flauw benul.
Zij legde me uit wat het inhield. 
Ze kiest een dag en een uur, waarop webloggers elkaar ontmoeten.
Telkens staat een andere weblogdeur open om even binnen te piepen.
Een leuke gelegenheid om nieuwe mensen te ontmoeten.
Je kunt elkaar vragen stellen via een chatbox.
Best wel griezelig voor iemand die nooit twittert, aan msn doet of online scrabbelt.
Toch ga ik 2 oktober mijn teen eens in het water steken.
Die dinsdagavond zit ik om 7 uur klaar.
Wie doet er mee?

12 opmerkingen:

  1. ;-) Wat heb je het leuk verwoord!
    Zulke promoties wil ik wel meer hebben ;-)
    Ik vind die avonden altijd heel erg leuk en ik hoop dat jij er net zo veel plezier aan beleven zult als dat velen voor jou al hadden en ik ook had!

    Leuk dat je meedoet, helemaal top!
    Liefs en fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat het erg leuk zal worden!We horen wel hoe het geweest is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit van gehoord maar lijkt wel best spannend te zijn.

    Misschien probeer ik het ook even uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt mij spannend en een beetje eng. Ik denk er nog even over na.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Bleudelavandou & @Frederique

    Het is spannend omdat het 'gewoon' leuk en gezellig is. En als je het nog nooit gedaan hebt is het extra leuk omdat de kans dan groot is dat je webloggers ontmoet en weblogs ontdekt die je nog niet kent.... en daar kan weer veel leuks uit voort vloeien. Maar het is voornamelijk gewoon altijd erg gezellig!
    Denk er gerust over na, mochten jullie ook Marja willen volgen en mee doen dan lees ik dat uiteraard graag, aanmelden kan op http://melodymusic.nl !

    Muzikale Groet, ♫ Mel☺dy ♫

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kan héél leuk zijn denk ik maar toch ga ik er niét aan meedoen !
    Ik ben altijd heel benauwd dat m'n logrondje téveel tijd gaat vragen zodat mijn manier van loggen me niet meer lukt .
    Als ik zelf niet actief zoek hou ik net genoeg ruimte over om bloggers die mij spontaan gevonden hebben erbij te kunnen hebben .
    Zowel door aan opdrachten mee te doen als dit soort "hoppen" krijg je meestal in één keer weer véél nieuwe lezrs en dat kán net even teveel worden omdat ik héél trouwe lezers heb waar bijna niemand af valt !
    Heel verhaal hé ,maar ik wil zo graag blijven loggen zoals ik nú doe en een beetje ruimte houden voor onverwachte bezoekers !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb eigenlijk ook al erg veel blogs om te volgen, maar eventueel schrap ik een paar mensen waar ik zelf zelden of nooit iets van hoor.

      Verwijderen
  7. Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee. Ben alleen bang dat ik de datum vergeet omdat het nog zo lang duurt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon aanmelden bij Melody en vragen om een reminder. ;o)

      Verwijderen
    2. Ah oke, zal er eens over nadenken. Thanks!

      Verwijderen
  8. Helaas pindakaas, wij kunnen en willen niet meedoen vanwege het feit dat wij volgende week naar Andalucia vertrekken en op die datum daar nog vertoeven. Anders misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel plezier met de loghop, Marja. Als er heel veel mensen komen, kan het wel eens heel gezellig worden.

    BeantwoordenVerwijderen