Zilver/goud


Tegenstelling in beeld is een idee van Melody

14 opmerkingen:

  1. Mooi ;-) in onze trouwringen zit goud en witgoud, ook om onze tegenstellingen een te onderstrepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooiiii Marja....... Een plaatje van plaatjes van ringen ;-)

    Dank je wel weer hoor, liefs en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier word ik hebberig van, mooie ringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn precies de ringen van middelste zoon en schoondochter. Prachtig!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hier ben ik dan op je nieuwe stekje, heerlijk die achtergrond met zon, witte wolken en klaprozen!!
    je ringen zijn prachtig!

    fijn weekend Marja!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha dit idee had ik ook :-D
    Onze trouwringen.
    Liefs -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie ringen! Een plaatje van internet of echt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt van het www. De mijne vind je hier http://rammelaars2.blogspot.be/2012/04/thursday-challenge_05.html

      Verwijderen
  8. Ik heb wel aan onze trouwringen gedacht, maar die zijn alleen maar van goud. Maar deze van jou vind ik prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Getrouwd en meteen samenwonen! Is gezellig én gemakkelijk!
    Hup meteen serieus aangepakt.
    Fijn weekend en hopelijk een beetje zon.

    Rooika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, in veel trouwringen zit vaak wit en geel goud. En ach wit goud lijkt net zilver.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bewijst meteen óók nog even dat tegenstellingen héél mooi samen een nieuw geheel kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi bedacht,Heb even naar die van jou gekeken die vind ik ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen