Goede beslissing

Ik ben blij dat ik vorige week de knoop heb doorgehakt. 
Sinds mijn eerste voorzichtige schreden in blogland hield ik het verhalende en het losse flodder blog  strikt gescheiden.
Het ligt in mijn aard om toch bij beide blogs regelmatig iets te publiceren en dat werd me op den duur een beetje teveel van het goede. 
Ik zat gemiddeld aan de 10 berichtjes per week.
Nu ze zijn samengevoegd is mijn hoofd ook ineens een stuk opgeruimder.

Nou de wolkenlucht nog ……..


Ik hoop wel dat iedereen mij weer weet te vinden en dat ik niet te veel lezers ga verliezen.

21 opmerkingen:

  1. neen hoor, hier ben ik al! en ben zeker dat de anderen jou ook zullen blijven volgen. erg goed idee om de 2 samen te voegen Marja. Succes met Rammelaars2! groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zal wel meevallen toch, je URL is nog steeds hetzelfde. Maar ja, je had misschien ook lezers die alleen op die andere kwamen kijken! Maar daar staat toch een verwijzing op, komt vast goed!
    Ik snap dat je hoofd wat opgeruimder is nu hoor, het leek mij altijd behoorlijk omslachtig.
    Een fijn weekend Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het prettig dat je de blogs hebt samengevoegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En daar is je update dan toch!! Fijne hernieuwde vriendschap zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij zal je nog meer lezers krijgen. En wat betreft het weer komt goed, we krijgen zomer met strak blauwe luchten en veel zon.
    Happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik genoot van beide blogs ,maar dit is blijkbaar beter voor jou en daar gaat het om.Ik heb 4 blogs maar doe met de andere 3 weinig .En hier schijnt de zon alweer !!YES

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn te lezen dat het goed voor je voelt...want uiteindelijk is dat het enige dat echt telt!

    En we volgen je, zoals je ziet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar kan ik me iets bij voorstellen ! Bovendien is het toch leuk om serieus schrijfwerk af te wisselen met "wat lossere flodders " ,niets mis mee hoor !
    Het enige verschil dat ik mer is dat deze site wat schokkerig scrolt ,maar daar kan ik wel mee le(v)zen hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je enig idee hoe ik dat kan verhelpen?

      Verwijderen
    2. Nee helemaal niét ,ik weet echt niéts van blogspot !Maar daar leren we wel mee omgaan hoor ;-)

      Verwijderen
  9. Dit noemen ze dus "Gedeelde vreugd is dubbele vreugd".
    Jij blij dat je "slechts" één weblog hebt bij te houden,
    en wij blij dat alles onder één noemer valt.
    Marja van rammelaars2 bij blogspot.
    Groetjes
    Mara (het scheelt slechts 1 letter)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marja,
    Mij raak je niet kwijt hoor, daarvoor geniet ik veel te veel van je schrijfsels...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker toch zo alles bij elkaar. Mooie achtergrond ook hier trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Was er dan nog ander dan de Marja met de spitz?
    Ik en een onbenul hoor.
    Zou niet meer dan 1 blog kunnen onderhouden, en daar gooi ik gewoon alles op, zoals de wind waait.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marja, maar dit is hem dan toch he? Ik heb laatst een adres van je gewijzigd. Hopelijk heb ik dat goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik krijg geen updates meer van je blog sinds je het hebt samengevoegd, alleen in het begin heel veel tegelijk. Nu niets meer. Maar misschien herstelt het zichzelf weer. Blogger was een paar dagen geleden ook helemaal van slag merkte ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat vreemd. Misschien moet je de link even verversen? Lief dat je het hebt aangepast.

      Verwijderen
  15. Heb de link aangepast en fijn dat je er zo tevreden over bent nu en rust in je hoofd is ook belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen