Asielzoeker in actie

Ongelooflijk. 
Wat een inventiviteit. 
De natuur is en blijft een wonder.

10 opmerkingen:

  1. Het blijft je toch verbazen...
    Kende dit filmpje al van de BBC maar dat maakt de prestatie van het spinnetje niet minder opzienbarend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig zeg... sowieso vind ik een spinnenweb al een kunstwerk en dit helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dan vind ik dat IK hard moet werken zo nu en dan... haha
    Mooi filmpje..
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een sterk staaltje! En dan die stem van David Attenborough...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tjee... Mooi zeg... hoe komt zo'n spin erbij om dat te doen... ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende dit filmpje niet maar ik heb er gefascineerd naar zitten kijken. Niet te geloven. Fijn dat je het geplaatst hebt, Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een staaltje van perfecte techniek!! Heel mooi...

    BeantwoordenVerwijderen