Vrouw verhuist naar tombe

 Bron 

Dit zou bijna komisch zijn als het niet zo triest was.

21 opmerkingen:

  1. Ik las het onlangs al ergens. Een erg luxe graf/tombe overigens. Het lijkt me alleen wel frisjes daar binnen en donker....al zal ze ook wel een schemerlampje hebben neergzet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht eerst arme oude dame, maar ik ga er vanuit met een 28 jarige man dat je zelf nog niet zo oud bent. Hulp is wel raadzaam ..in dit geval

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht het zelfde als mevrouw Williams. En ben het met haar eens dat deze (waarschijnlijk nog jonge) dame hulp nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waar haal je toch altijd die aparte berichtjes vandaan?
    nee, niet gezond dit...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als haar man pas 28 jaar was moet die vrouw ook nog jong zijn... dan is er denk ik toch een steekje aan los...
    Laten ze haar maar meenemen en na laten kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel triest...ook gezien de leeftijd......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een eenzame jonge vrouw, zo lopen er meer rond, je moet ze alleen zien te vinden. :-)

    De eerste gedachte die bij mij naar bovenkwam, is de geur, niet? Dat moet daar toch ook wel niet geweldig geroken hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een curieus berichtje, zeg.
    Ik denk ook dat de vrouw in kwestie hulp nodig heeft.
    Dit kan letterlijk en figuurlijk niet gezond zijn.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen commentaar.
    Ben zelf al gek genoeg (geweest)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi....! Sommige mensen worden echt niet begrepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel apart... toch kan ik zoiets begrijpen.
    Je overleden geliefde loslaten is dan ook niet bepaald makkelijk.
    Ik ben zelf met net 29 jaar weduwe geworden; mijn eerste echtgenoot is overleden aan kanker.
    Als ik jullie nu vertel dat ik de urn met zijn as gewoon thuis heb staan , gaan jullie me dan ook vertellen dat ik hulp moet zoeken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, Gabi. Ik begrijp dat heel goed. Ik zou alleen nooit bij een gebalsemd lichaam gaan wonen.

      Verwijderen
  12. Ach wat triest inderdaad. Zo jong al weduwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vreselijk triest.....

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gabi, dat zou ik ook doen. Dan heb je je geliefde toch nog dicht bij je.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig mag het in Nederland...
      Ik heb begrepen dat het in heel veel landen verboden is.

      Verwijderen
  15. Wat vreselijk triest
    groetjes,Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind die vent die in de kleren van zijn echtgenote door Wormerveer fietst al gek. Maar dit slaat alles. Zielig eigenlijk. En pijnlijk.

    BeantwoordenVerwijderen