Uitzicht

  
 Want geld moet rollen, nietwaar?

11 opmerkingen:

  1. Tja, ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld... Maar waarschijnlijk is het huis met uitzicht nu veel meer waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja...

    Het is dan ook wel een heel mooi uitzicht, sjonge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nu echt een luxe probleem, tjonge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk liever uit op mooi groen met vogeltjes e.d. dan op zo'n roestige brug.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat moet je hier nou van zeggen. Sommige mensen weten echt van gekkigheid niet wat ze met hun geld moeten doen. Maar goed, ieder zijn ding... Toch?
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn hemel wat een onderneming! Maar ja wie het breed heeft laat het breed hangen he, dus krijgen ze nu een brede tuin met een prachtig uitzicht! Apart verhaal weer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je toch idiote mensen. Hadden ze hun geld niet in een goed doel kunnen steken? Daar zou ik stukken beter van slapen. Stumpers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, geld moet rollen. Dat vinden ze vast ook in Afrika, grote delen van Azië en in sommige zuidelijke EU landen. Een goede ziektekostenverzekering kan er in de VS nauwelijks af, maar wapens moeten kunnen en extreme rijkdom naast verschrikkelijke armoede is heel normaal. Iedereen kan immers zijn eigen leven maken? Nou dan. Maar goed, wij hebben Rutte, ook zo'n fijne man die het woord solidariteit niet met droge ogen kan schrijven.
    Enfin... ik sla door. Ik hoop natuurlijk dat die mensen nu lekker ver kunnen kijken. Verder dan hun neus lang is, hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het natuurlijk net zo belachelijk als jij. Juist daarom heb ik dit bizarre artikel geplaatst.

      Verwijderen