Ga je mee?

Heb je zin om met mij mee te gaan? 
We gaan naar dromenland. 
Kom maar, geef me een hand en zweef met me mee. 
Zie je die prachtige stranden, dat heldere water en de bossen op de achtergrond? 
Voel je de krachtige stralen van de zon en dat heerlijke briesje? 
Hier ben je gewichtloos. 
Op deze plek bestaan geen zorgen of beperkingen. 
Alles is in perfecte harmonie. 
De vogels fluiten speciaal voor jou en mij. 
We mogen hier onbeperkt vertoeven. 
Het kost niets en is vlakbij. 
Sluit je ogen en je bent al halverwege. 
Kom maar, je kunt het best.

Aline geeft ons iedere dinsdag een zinnetje en wij mogen daar een verhaaltje van maken van minimaal 100 woorden.

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tekst en wat een prachtige plaatjes... wat is de wereld toch mooi he?
    Met zo'n filmpje ben je meteen overal geweest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een droom van een blogje!
    Mijn koffer staat al klaar om te vertrekken.

    Rooika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het in onze vakantie alle dagen pijpenstelen regent, kom ik elke dag terug om je filmpje te bekijken. Ik weet zeker dat het helpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo mooi!! ik hoef niet te twijfelen en ga graag met je mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik droom graag even met je mee ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk is het.... echt!! Ik ga zó weer met je mee!! (wanneer gaan we weer??)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ik was zo naar het filmpje aan het kijken dat ik vergat dat je ook nog heel mooie woorden geschreven had. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als er geen muggen zitten en er een internetaansluiting is, wil ik wel meegaan. :-) In elk geval is de tekst een warme uitnodiging.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms lukt het me om tijdens een meditatie op zo'n mooie plek te zijn. Maar meestal ben ik na een tijdje weer bezig met boodschappenlijstjes oid ....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief dat je ons allemaal mee wilt nemen maar eh..... wordt het erdan niet een beetje té druk ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dat heb je goed geschreven... en zo met al die mooie beelden erbij, is het compleet en af... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow its a very nice water fall. nice video

    BeantwoordenVerwijderen