Bal

Wat er zoal mis kan gaan met een bal, hebben we in het EK uitgebreid kunnen zien. Sterspelers met een gigantisch prijskaartje konden hem niet raken. 
Ik ben niet iemand, die afhaakt zodra Oranje er uit ligt. Ik kies gewoon een nieuwe ploeg. Op dit moment Spanje, omdat ik dat heb beloofd aan een blogmaatje. ;-) 
Behalve tijdens dit soort toernooien, interesseert voetbal mij letterlijk geen bal. Maar nu zit ik naast manlief avond aan avond mee te leven. Dat wordt dus afkicken na zondag. 

Een galabal, gehaktbal en korpsbal laat ik hier buiten beschouwing. 
Een ballenmopje dan maar?

Twee vrouwen zijn aan het golfen. Eentje geeft een ferme dreun tegen het balletje en verderop wordt een man loeihard geraakt. Hij valt meteen op de grond en vloekt van de pijn. De vrouw snelt er naartoe. Intussen ligt hij ineengekrompen met zijn handen tussen zijn benen. 
Zij: “Kan ik helpen?” 
Hij: “Nee, laat maar, het gaat straks wel beter.” 
Zij : “Ik ben masseuse en kan u misschien helpen”. 
Hij: “Nee, echt niet.” (zijn handen nog steeds krampachtig in zijn kruis gevouwen) 
Zij: “Toe, ik wil het toch proberen.” 
Hij: “Oké, doe dan maar.” 
Zij trekt zijn handen weg en legt ze naast hem. Ze doet voorzichtig zijn broek los, steekt er haar hand in en begint zachtjes met een massage om de pijn weg te nemen. Na enkele minuten vraagt ze: “En, voelt dat niet beter?” 
Hij antwoordt: “Jawel, maar ik denk dat mijn duim nog altijd gebroken is.” 

Hier vind je meer ballen 

16 opmerkingen:

  1. Ja hoor, lachen natuurlijk...
    Maar met voetbal heb ik niets hoor...
    Ik wens je een heel fijne woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, hij is echt leuk! Samen met mijn nicht en dochter zelfs 2 wedstrijden gezien ;-). Ik geef er normaal gesproken geen bal om maar nu wel en laten we hopen dat Spanje wint! Vanavond ga ik ook weer kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geinig!
    Lekker kijken naar voetbal samen op de bank!
    Geen flart gezien, niets gemist, haha.

    Rooika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zie het voor me hahaha:)))
    nu oranje niets heeft laten zien op het EK ben ik eerlijk gezegd toch afgehaakt..

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook ik heb niets, maar ook helemaal niets met voetbal!
    het grapje daarentegen is wel geinig! groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die grap... en zelf heb ik niets met voetbal, Pascal gelukkig ook niet, dat in tegenstelling tot de rest van mijn familie...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prima mop, die moet de gemiddelde voetbalfan wel kunnen snappen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vanavond zijn wij natuurlijk voor Spanje. Onze droomfinale is Spanje tegen Duitsland. Waar we vanavond gaan kijken niet thuis in ons appartement, maar half in een café en half op straat (de calle) en dan het liefst in een café met heel veel Spanjaarden. De kwartfinale tegen Frankrijk ook met Spanjaarden in een café gekeken en de sfeer op Dia de San Juan nog wel was super. Daarna feest gevierd bij ons voor op het strand.
    O.T. De fotoreportage van El Dia de San Juan staat intussen op onze website.
    Groetjes vanaf de Costa del Sol
    Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HET IS NET 8 UUR EN IK LIG HIER TE GILLEN VAN HET LACHEN

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahahahaha......
    Ik volg het voetbal samen met Husband. Vanavond Duitsland tegen Italië. Wij gaan er helemaal voor zitten. Zondag de finale en dan vindt ik het wel weer oké.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, ik heb er hard om gelachen. Zo hard, dat mijn man vroeg wat er zo leuk is... Voetbal kan me gestolen worden. Morgen begint de Tour de France :-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whahahahaha.... ik lach. Heel zachtjes natuurlijk want tja... maar dan toch.
    Is dat nu wat ze in de golfsport een handicap noemen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen