Sterrenbeelden

Ik ben een ram en mijn ascendant is maagd.
Nou dat is pas nieuws.
Weinig weegschalen zullen hun blog Ram in ….. noemen.
Zelf geloof ik niet in voorspellingen, maar wel in de aard van het beestje.
Er zijn teveel overeenkomsten om toevallig te zijn.
Bovendien herken ik mijn “soortgenoten” soms, voordat ik weet wanneer ze zijn geboren.
Natuurlijk zijn er niet slechts 12 soorten mensen op deze aardbol.
Wel zijn er mannelijke en vrouwelijke tekens en het onderscheid per element:
Vuur, aarde, lucht en water.
Geloof jij in astrologie?
Wat is je sterrenbeeld en wat is je ascendant?
In China ben ik hout en een geit.

5 opmerkingen:

  1. Ben een steenbok en heb ook inderdaad wel wat karaktereigenschappen daarvan, de rest weet ik niet.
    Ik geloof niet in astrologie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook een ram, maar heb geen idee wat mijn ascendant is. Hoe kom je daar achter dan?

    Ik geloof alleen in astrologie als het (achteraf) lijkt te kloppen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt je ascendant online laten berekenen op http://www.catharinaweb.nl/astrologie/ascendant.htm. Laat je nog even weten (achteraf) wat het is? :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!

    Ik heb het gelijk nagekeken. Ik ben een ram met ascendant maagd.

    En het klopt precies!

    liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen