Home-sweet-home 2

Home sweet home is een initiatief van Barbara.

Het is lastig om duidelijke foto's te maken in onze hal of inkom, zoals het hier in Vlaanderen heet.

De bovenste foto toont de deur naar het bureel.

 
Voor de 2e foto heb ik me een kwartslag naar rechts gedraaid.
Hier kun je je haar fatsoeneren en make-up bijwerken. :o)

Voor deze foto opnieuw een kwartslag naar rechts.

En voila ...... na nog een draai ziet u onze voordeur.


Dan is er nog een nisje voor de jassen. Ook best handig.

Wij hebben in de hal niets aangepast.
Alles is nog als 6 jaar geleden, toen we hier kwamen wonen.
Niets mis mee, toch?

12 opmerkingen:

  1. Die deuren herken ik wel, maar wij gaan ze wel veranderen in glazen deuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer. Dat zware eikenhout is toch mooi? Echt Belgisch. Net als die leistenen vloer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie twee kastjes die heb ik ook alleen wit geschilderd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks mee mee inderdaad! Ruime hal! (Inkom vind ik eigenlijk een veel mooiere naam!) Net als "Bureel". Klinkt ook al zo mooi Vlaams. (echt geen idee wat een bureel is hihihi)

    Groetjes van Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @mevrouw Willams: het buikkastje en het vitrinekastje? Leuk. Heb je er foto's van? In het vitrinekastje staat een verzameling Limoges.
    @Barbara: een bureel is een kantoor. Mijn man is zzp-er (zelfstandige zonder personeel) en werkt grotendeels vanuit huis. Ja, de hal is 3x3, maar bijna niemand komt door de voordeur binnen. De meesten komen achterom of door de garage.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, hoor binnenkijken bij anderen. Ziet er gezellig uit, maar het belangrijkste is toch of je er een thuisgevoel hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gezellig uit. Jullie hebben een mooi huis. Dat nisje voor de jassen is wel erg handig!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n grote hal! Die van mij is 1 bij 1 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die vloer & die deuren horen daar!! en wat is 'inkom' een mooie benaming :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo krijg ik al een aardig idee hoe jullie wonen, leuk hoor. Ravels was hier gisteren trouwens nog op tv bij Ivo Niehe. Een boer zocht daar ooit een vrouw. Hebben jullie trouwens nog een aquarium?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om zoveel reacties te krijgen op deze 2e home-sweet-home. Ik word er verlegen van....
    Wij zijn verliefd geworden op het eerste gezicht en hebben veel oorspronkelijke details bewaard. En ook de taal hier is mooi, vriendelijk en respectvol. Nee, we hebben helaas geen aquarium meer, maar Robin heeft de vissenhobby geërfd en nu ik het bij hem zie, krijg ik ook weer zin in visjes. (niet de eetbare in dit geval).

    BeantwoordenVerwijderen