Voor en na

Naar aanleiding van haar berichtje, heb ik ook een paar verbouwingsresultaten opgezocht.

Het roze sanitair en de donkergroene tegeltjes werden vervangen en het bad moest zijn plaatsje afstaan aan de inloop/regendouche.

2005
2007

2007
De gang volgde met een metamorfose. 
Helaas waren toen de centjes op en bleef de vloer oranje.
2005
2007

2007

De verveloze kozijnen, voordeur, lantaarn en brievenbus werden groen geschilderd.
De ramen kregen dubbel glas en vitrage hebben wij niet nodig. Wij willen naar buiten kunnen kijken.

2004

2006

Hier was de hond van de vorige bewoners gehuisvest.
2005

2009

2009
Wij vonden het een stuk leuker als gastenverblijf.

9 opmerkingen:

  1. Dat roze ;-))) maar ik vind de vloer in gang niet eens lelijk wel mooi er bij passen.
    Jullie hebben trouwens een prachtig huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat roze was wel erg roze zeg! Ik vind dat jullie het echt verbeterd hebben. Leuk die voor en na foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het was erg roze. Mede daarom heeft het 5 jaar te koop gestaan. Niet iedereen kan er doorheen kijken en zien hoe je het kunt veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet verkeerd om bij jullie te logeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje.....wat een mooi huis. Om trots op te zijn. Ik vind de gang prachtig.

    Het is mooi opgeknapt. En het is inderdaad niet verkeerd om bij jullie te logeren!

    Heerlijk , een regendouche.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is in de goede zin verbeterd en echt wat om trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi huis, en die verbouwingen zien er prima uit.
    Die oranje vloer vind ik nu een stuk mooier bij de nieuwe gang, hij past er helemaal bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het geweldig om dit allemaal te zien op jouw blog! Wat hebben jullie veel gedaan in het huis en wat ziet het er prachtig uit op de foto's! Wel iets om trots op te zijn, hoor! En de oranje gang vind ik ook nog altijd heel erg leuk ... !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, die voor en na foto's! En nu dus een hangtoilet!

    BeantwoordenVerwijderen