Marie en Louis

Ben jij tevreden met je naam? 
Zo nee, hoe zou je graag willen heten?

4 opmerkingen:

  1. Ik ben heel tevreden met met naam, als ik anders zou willen heten zou het Esther zijn (want zo wilden mijn ouders mij noemen maar toen bleken mijn intitalen e.o te zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zou de EO blij mee zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat geen van de namen van mijn kinderen in de lijst staan. Dat was ook de bedoeling.
    Ik ben mijn naam gewend en vind het goed zo. Een naam wordt met liefde gegeven vind ik en daar moet je dan blij mee zijn. Al zijn er namen waar ik misschien minder blij mee geweest zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met mijn naam ben ik heel blij om de simpele reden dat het mijn vaders koosnaampje was.
    En zoals veel meisjes was ik gek op mijn vader.

    BeantwoordenVerwijderen