Home-sweet-home 1

In navolging van barbaramama en huizesteen zal ik op maandag steeds een stukje van huis of tuin op de foto zetten. Zodat we allemaal even kunnen gluren bij de buren. Onderstaande foto’s waren al eerder geplaatst, maar ik zet ze hier nog even bij om mijn eerste officiële home-sweet-home bijdrage te leveren.



Open haard zithoek aan de voorkant van het huis. 



Hier zitten we het meest omdat het uitzicht prachtig is.



Dit is mijn bloghoekje in de westhoek van ons huis.

Eerder plaatste ik al 2 berichtjes die ook in deze categorie passen. Dat waren de voor en na kiekjes van verbouwingen en onze eetkamer. Hoe we in deze fase van ons leven in zo'n asociaal groot huis terecht zijn gekomen, kun je hier lezen. 

11 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtig huis. Om trots op te zijn.

    Geniet ervan!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je meedoet met Home sweet home! Heerlijk onbeschaamd binnengluren bij anderen ;)
    Jouw bruine banken lijken erg op die van ons.
    Wat een heerlijk ruim huis heb je.

    Groetjes van Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die lijken inderdaad op elkaar. Dat bruine bankstel zit trouwens helemaal niet lekker. Keihard. We zitten daar hooguit 1x per week als de haard brandt.
    Het champagnekleurige bankstel is mijn favoriet. Daar kan ik zelfs op slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé. Gezellig binnen gluren. Heb je dan twee zithoeken ipv zithoek en eetkamer?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De living is L-vormig met 2 zithoeken. De eetkamer is apart en grenst aan de veranda en de keuken. Het is beschamend groot. 200 vierkante meters leefruimte en hetzelfde in de kelder/garage, die verdeeld is in 6 polyvalente ruimtes. Dan nog een zolder zonder ramen en zonder isolatie. Daar komen we dus nooit. Brrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om even binnen te kijken. Hier zie je ons huis: http://toaske.web-log.nl/toaske/2009/09/before-after.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Toaske: Dat ziet er prima uit. Ik mis wel een paar kiekjes. Daar staan nu rode kruisjes. Censuur?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk grote huiskamer!! Leuk hoor even binnen kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Home Sweet Home.... en wij zijn er ook een beetje thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb jij een prachtig huis Ram! Sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen