Het Wilde Westen

Vandaag gaan we naar het Wilde Westen. Dat is een hele onderneming voor een stelletje huismussen uit Vlaanderen. We rijden via Tilburg, Breda, Dordrecht, Rotterdam en Den Haag naar Zoetermeer. Eerst een paar uurtjes gezellig bij mijn vader op bezoek en ’s avonds naar het feest van een nichtje. Ze viert haar 40ste verjaardag. Daar willen we haar graag mee feliciteren, vooral nadat ze in 2009 kanker kreeg en een heel zwaar jaar achter de rug heeft. Niets is meer vanzelfsprekend, daar weten wij alles van.

12 opmerkingen:

  1. Woon eveneens in Vlaanderen en heb vandaag ook een feestje.
    Ben echter geen huismus, maar wel een grijze duif.
    Goeie reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier met de feesten, en succes met het rijden. Ik vind (als bijrijder;)het rijden in de randstad altijd weer een avontuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met (oa) die moeder van mij! Enne: goeie reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geniet van deze ondernemende niet vanzelfsprekende dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat je geen last van de gifwolk hebt gehad. En dat het een leuk feest was.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En..? Was het Westen Wild??
    Misschien een beetje maar ook gezellig, hoop ik!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop niet dat jullie in de file etc hebben gestaan ivm die brand.

    Ik hoop dat het gezellig en leuk was.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een fijne, gezellige en bijzondere dag. De rijkswegen werden afgesloten vanwege de brand bij Moerdijk, maar wij hadden de ongelooflijke mazzel dat we bij de laatste auto's hoorden, die daar nog langs mochten. Om 11 uur waren we veilig thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier het feestnummer wat werd opgehaald en niet zover hoefde te rijden. Lag om 12 uur lekker in mijn mandje. Het was fijn om veel familie weer te zien. Vandaag lekker vrij.

    BeantwoordenVerwijderen