25 van 30

Een eerste.

Vanaf onze trouwdag wachtten wij vol spanning op het moment dat ik zwanger zou raken. Dat duurde tot oktober 1975 en na een zorgeloze zwangerschap met een hittegolf in de laatste maand, werd op 29 juli 1976 onze dochter geboren. Wat een geweldig moment en wat waren we ongelooflijk trots en gelukkig.

De volgende morgen werd ik per ambulance thuisgebracht en zelfs naar boven gedragen door de broeders. Dat was toen blijkbaar de gebruikelijke gang van zaken.

Voor mijn ouders was dit ook het eerste kleinkind en ze kwamen natuurlijk meteen hun kleindochter bewonderen.

Op deze foto draagt ze haar doopjurk. Mijn moeder heeft die zelf gemaakt van mijn trouwjurk. De sleep werd gepromoveerd tot voorkant. Je ziet meer kant dan kind.

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto (en je dochter is net zo oud als mijn man lees ik zo , die is van april '76)
    En die hittegolf kan ik mij nog herinneren als kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig idd die doop/trouwjurken. Ik heb er ook in gelegen, net als mijn brussen. Kinderen niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige foto. Ik heb de doopjurk van mijn nichtje hier. Als ik die niet had bewaard was die al lang verdwenen maar haar moeder mag niet weten dat ie hier is anders moet ze hem opeens terug. NO WAY. haha. Ik ben de peettante dus ik hou hem lekker en nichtje krijgt hem terug zodra ze dat wil. fijne dag Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat een lieve foto! Wat een prachtige doop-jurk en je eerste kindje... Zulke dierbare herinneringen!

    BeantwoordenVerwijderen