21 van 30

Mijn favoriete eten.

Ik ben dol op garnalen, slakken, mosselen, haring, forel, tong, mihoen, patat met mayonaise, dipsausjes, schimmelkaas, olijven, rauwkostsalade, filet américain, frikadel speciaal, broodje tartaar met ui, knoflook, tjap tjoi, kaasfondue, champignons, uiensoep, paprika, kip, gemarineerde varkenshaaspuntjes, saté met saus, paling in het groen, pistachenoten, enz.

Gelukkig heb ik maar een piepklein maagje en zal ik me niet snel overeten.
Als bovengenoemde lekkernijen allemaal op dwergformaat zouden worden geserveerd heb je geen kind meer aan mij.

Waar kunnen ze jou voor wakker maken?

3 opmerkingen:

  1. Ik zie hier een hoop lekkere dingen ,behalve de vis dat vind ik niets .Ik ben een alleseter [ behalve de zwemmertjes dus] heb niet echt een voorkeur Fijne dag en groetjes ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jeee voor heeeeel veel ik houd ook van vis, en vlees en kaas en groente (iets minder) en chocolade he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ... en sushi? Ben je dat niet vergeten? .. Ik vind het heerlijk, maar niet iedere dag en Thais eten en .... mmmmmmmmmmmmm !

    BeantwoordenVerwijderen