12 van 30

Inhoud handtas

Sleutelring met 2 sleutels, 3 lippenstiften, haarborstel, mascara, spiegeltje, nagelvijl, mobieltje, portemonnee, etui voor leesbril, agenda, pen, loperamide, ibuprofen, mentos en hoestpastilles met eucalyptus en een pakje papieren zakdoekjes. Aangezien ik een huismus ben, staat de tas bijna altijd op de leuning van de bank geparkeerd. Het mobieltje wordt nooit gebruikt en meldt zich alleen als de batterij leeg raakt. Dit onderwerp vind ik totaal niet boeiend. Wie wil er nou weten wat er in mijn handtas zit? 

2 opmerkingen:

  1. Niemand denk ik... om die reden heb ik die 'wat eet ik vandaag' ook al geskipt ;)

    Ik ga -denk ik- maar wat minder streng met die 30 dagen om...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel erg grappig dat je je tas inspecteert om te melden wat je bij je hebt... bij mij is het niet te doen... veel teveel rommel..!

    BeantwoordenVerwijderen