11 van 30

Mijn broer
Daar was hij dan ……… op 10 juli 1957 ……. Dikkertje Dap of eigenlijk Dirk Pranger. Na overgrootvader Klaas Pranger, grootvader Dirk, vader Klaas was er nu weer een Dirk, mijn kleine broertje. Qua karakter leek hij erg op mijn moeder en ik op mijn vader, waardoor er een soort diagonaal verband ontstond in ons 4-persoonsgezin. Hier kan Henk50 vast nog iets boeiends over schrijven. We delen onze gelukkige jeugd, het Haagse gevoel voor humor, de liefde voor onze ouders en onze ROOTS. Gelukkig hebben we nog steeds een goede band en onze echtgenoten mogen daarvan meegenieten.
 

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto´s, zo´n poseerfoto in het ziekenhuisbed heb ik ook van mijn moeder en mijzelf.
    Fijn dat je een goede band met je broer hebt dan kun je je verleden delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dat is genieten die foto's!
    Je hebt een bijzonder broertje: en dat ís-t-ie!
    Rijk, hoor! xxx

    BeantwoordenVerwijderen