10 van 30

Mijn outfit vandaag

Rokken draag ik al jaren niet meer, dus een lange broek. Ik ben een koukleum en draag kniekousen en zeer onflatteuze  sloflaarzen/laarssloffen.

Behalve een beha en een hemd heb ik een trui aan en in daluren doe ik daar nog een vest overheen.

Mijn vaste juwelen zijn mijn trouwring (16-2-1974 Robbert 28-4-75) en mijn familiering met 6 briljantjes (pappa, mamma, vier kindjes). Een heel eenvoudig horloge en een leesbril aan een touwtje om mijn nek completeren het geheel.

Niet boeiend genoeg voor een foto. In plaats daarvan een blote uit 1989.

Moet kunnen, op donderdagochtend om 8 uur. :o)

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige zonnige foto en wat een kostbare tijd vol herinneringen! Dat kan niet anders! En daar zij we dan weer rijk mee, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had deze foto al een tijd geleden gezien, vroeg mij af of het je dochter was maar dat ben jij dus!
    Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn dochter is nu wel precies zo oud als ik toen was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, jij was mooi!
    Dan zal je dochter nu ook wel populair zijn bij het mannelijk geslacht!

    BeantwoordenVerwijderen