Terugblik en balans

Wij zijn er bijna.
Nog maar 3 weken en we schrijven alweer 2011.
Time flies when you are having fun.

+

Twee controles bij de oncoloog zorgden voor blijdschap over
perfecte uitslagen.

De zaken van Fobo Intermediair gaan iets beter en de rode
cijfers worden roze.

Twee van onze vier nazaten zitten lekker in hun vel.

Mijn 88-jarige vader is er nog steeds.

Ik koester me in hartverwarmende vriendschappen.

Diverse tuinklussen zijn geklaard en konden worden afgevinkt.

Met Questran hebben mijn ingewanden rust gekregen.

We zijn nog steeds onwijs gelukkig samen.

Marissa, onze kleindochter van bijna 3, is deze zomer voor het
eerst bij ons op bezoek geweest.

Mijn entree op blogspot.

-

Twee kinderen zitten in een dip.

We maken ons zorgen over ons kleinkind.

We hebben afscheid moeten nemen van dierbaren.

Kwalen en ongemak beperken onze mobiliteit.

De winters worden steeds langer. (hoezo: opwarming?)

Al met al was 2010 winstgevend en dus:
een goede zaak met toekomstperspectief.


Proost

4 opmerkingen:

  1. Volgend jaar wil ik alleen maar plussen zien! 2011 wordt een topjaar, heb ik me laten vertellen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt ondanks de minnen toch als een goed en productief jaar.
    En door de minnen geniet je weer meer van de plussen toch ??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat volgend jaar maar vooral lekker positief mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een lekker positief mens.
    Dat vind ik heel knap van jou!

    BeantwoordenVerwijderen