12000 bomen

Ons berichtenblad meldde het volgende:


Dat geeft de burger weer moed.

7 opmerkingen:

  1. Goed zo! Dit soort berichten lees ik graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere foto en een positief bericht! Het valt mij ook op dat de tekst van het krantenartikel over het algemeen erg mooi gesteld is.. Gisteren had ik ellende met mijn telefoontje en de mensen die bij Vodaphone werkten (in de verlaten Haarlemmerstraat na zessen) maakten plezier door elkaar te plagen met mooie "oudhollandse woorden" , zo vertelden ze mij... Hét woord van dat moment was "Bekoren"... Eigenlijk hoef ik het clubje mensen in deze winkel alleen maar te vragen om naar Belgische programma's te kijken of de krant te lezen ( zelfs het plaatselijke leugenaartje voldoet wat dat betreft )om de mooie nieuwe 'oudhollandse' woorden te vinden, waarmee zij hun dagen verlevendigen.. Leuk, toch?!
    Wat ik mij wèl afvraag: Waar is die sneeuw ineens gebleven op deze foto??! Niet goed opgelet misschien? En mag ik mijn reactie op de blog wel zo lang maken..?? .. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ann: Je mag hier zelfs je roman publiceren. Schrijf maar een eind weg. :) Dit bericht stond vorige week donderdag in ons berichtenblad en ik denk dat de bomen net voor de sneeuw zijn geplant.
    Van het woordgebruik genieten we iedere dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, goed nieuws! Weer iets meer fgrisse lucht dus?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waarom zeggen ze toch dat Belgen dom zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Omdat ze slim verwarren met snel en de kunst van traag leven nog niet beheersen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een prachtig bericht. En inderdaad net op tijd. De bomen kunnen nu de grond niet meer in met die sneeuw.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen