10 gedachtekronkels

Wanneer ga ik nou eindelijk de kledingkasten eens uitruimen en alles weggooien wat daar al jaren ongedragen hangt te hangen?

Zal ik  een stukje schrijven over de kinderen?Nee, dat vinden ze niet leuk.

Ik moet eens nieuwe schoenen kopen, maar hoe doe ik dat vanuit mijn luie stoel? (ik heb namelijk een hekel aan shoppen en kan niet ver lopen)

Waarom hebben sommigen een overvolle agenda en genieten daarvan, terwijl ik veel gelukkiger ben met hooguit twee afspraken in de maand?

Dat hoekje achterin de tuin ….. ga ik daar de 4 hortensia’s zetten, die het in de voortuin niet doen en zet ik ze allemaal bij elkaar of ziet dat er niet uit?

Zal ik mijn haar weer laten groeien of houd ik toch maar dit korte koppie?

Hoe komt het dat de ouderwetse, ingepeperde  zuinigheid maar niet wil wijken en ik het zonde vind om langer dan een paar minuten  onder de douche te staan?

Wat jammer dat mijn avondsnuit mij niet toelacht in de spiegel als ik daar ’s ochtends in kijk……..

Goh, het is alweer weekend. Waar blijven de weekdagen?

Zijn er meer mensen met dezelfde tic? Ik ben dol op kantoorartikelen: nieuwe, schone schriften, pennen, notitieboekjes, enz. De agenda voor 2011 is donderdag aangeschaft en hij is nog maagdelijk. Wat een verrukking!

2 opmerkingen:

  1. En ik dacht dat ik uniek was met al die gedachtenkronkels? Misschien geen tics, maar menselijk (vrouwelijk)?

    Fijn weekend, Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ja leuk is dat soms om het gewoon om te schrijven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen