Bijzondere mensen

Soms ontmoet je bijzondere mensen, die een speciaal plekje in je hart verdienen. Ze raken je diep en laten een onuitwisbare indruk achter door wat ze uitstralen, zeggen, ongezegd laten of simpelweg omdat je voelt dat je gewoon jezelf mag zijn. Eén van die bijzondere mensen was mijn oma, de moeder van mijn moeder. Ik geloof niet, dat ik haar ooit iets negatiefs heb horen zeggen. Ze barstte van de levensvreugd en humor en genoot van alle kleine dingen. Ze heeft me heel veel geleerd en meegegeven. Ze is in 1902 geboren en helaas al in 1972 overleden. Oma, je was een topper!
1927 Trouwfoto oma en opa van der Wulp
1941 Opa en oma, Tony, Riet, Jaap, Ton en Greet
1972 Oma bij ons thuis

1 opmerking:

  1. Mijn oma was ook zo'n topper! Drukte iedereen tegen haar forse borstpartij. Mijn vader hield zelfs meer van zijn schoonmoeder dan zijn eigen moeder.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen