Autobiografietje - deel 10

Sinds maart 2008 hebben we afscheid moeten nemen van een aantal dierbaren; soms volkomen onverwacht. Onze jongste zoon heeft het erg moeilijk. We zien onze kleindochter veel te weinig. En we kwakkelen met wat kwaaltjes en beperkingen.

Maar:
Het gaat goed met mijn geweldige vader
Onze dochter geniet met Hummer en is bezig met een eigen website.
Richard en Asha wonen, werken en prediken samen in hun nieuwe stad Hoensbroek.
Robin en Vicky hebben beiden prachtig werk en stralen geluk en tevredenheid uit.
Ronald is aan het vechten voor een betere omgangsregeling met zijn dochter Marissa.
Wij zijn al bijna 40 jaar gelukkig samen.
Mijn broer is opa geworden van een gezonde kleindochter Jaimy.
Mijn controles verlopen goed en de artsen zijn positief en tevreden.
We hebben geweldig lieve familieleden en vrienden.
En zo kan ik nog wel even doorgaan ...............
Dus:
Carpe Diem en Count your blessings

4 opmerkingen:

  1. Precies, wilde ik net gaan zeggen. Count your blessings.

    Leuk, je vader. Schat van een man. Doe 'em de groeten als je wilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt. Ik geef hem wel een knuffel van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb het al eerder gezegd, je bent een dappere dodo.
    Je blijft lichtpuntjes zien als anderen allang hebben afgehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poe Marja, ik begon je autobiografietjes te lezen en kon niet meer stoppen. Heb met tranen in mijn ogen zitten lezen!! Chapeau voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen